Justpadel.nl

423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Justpadel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Pas als er iets mis gaat dan merk je of een webshop klantvriendelijk is. Helaas werd verkeerde maat schoenen opgestuurd en was mijn padelracket in eerste instantie niet meer leverbaar en werd er een (duurder) alternatief aangeboden (kosteloos). Dat racket was defect. Justpadel lost dit goed op door deze in garantie om te ruilen. Inmiddels al meerdere bestellingen geplaatst en alles wordt netjes op tijd geleverd. Voor mij is Justpadel mijn eerste keuze voor mijn padel spullen.

28 jan 2024
Op de website een Adipower Ctrl 3.2. besteld. In de winkelmand etc stond steeds dit racket type. Vervolgens in de email met factuur een heel ander (goedkoper) type die ik niet wil hebben. Blijkt dat er 2 rackets met dezelfde naam op de webshop staat. Dit gemeld en kreeg een korte reactie dat ik het via het retourproces terug kan sturen (op eigen kosten). Een vervolgvraag welk racket er nou in zit werd niet beantwoord. Het pakket heb ik vanaf het afhaalpunt zonder aan te nemen retour laten sturen om proberen onder de retourkosten uit te komen. Een fout in de webshop kan gebeuren, maar vind niet dat de klanten dan de kosten moeten maken voor het retourneren. Overigens is de fout in de webshop een week na melden ook nog niet aangepast. Levering was overigens wel snel. Alleen niet het juiste racket.

Beoordelingen voor Justpadel.nl

31 mrt 2024
30 mrt 2024
23 mrt 2024
19 mrt 2024
17 mrt 2024
17 mrt 2024
Meerdere malen een kwalitatief slecht product ontvangen achter elkaar en tamelijk beroerde klantenservice die niet meedenken en het proces tot een oplossing erg moeizaam maken. Ik zou hier persoonlijk niks meer bestellen hierdoor
Antwoord van Justpadel.nl
Beste Jeremy, wat vervelend dat je niet tevreden bent met de geboden oplossingen. Zou je een mail naar tom@justpadel.nl willen sturen dan ga ik je helpen!
19 mrt 2024
Ik had voor het eerste een padel raket besteld. Toen ik het plastic eraf wou halen bleef het allemaal plakken aan de greep. Waardoor ik het los trok. Erg jammer. Zie foto
Antwoord van Justpadel.nl
Beste Jeremy, wat vervelend dat je niet tevreden bent met het racket . Zou je een mail naar tom@justpadel.nl willen sturen dan ga ik je helpen!
30 mrt 2024
Na een keer gebruikt te hebben bladerd de coating er al vanaf op meerdere plekken
Antwoord van Justpadel.nl
Beste Dave, Vervelend om te horen, zou je een mail willen sturen naar info@justpadel.nl dan lossen we het altijd netjes op. Groet Tom
Het handvat van de racket was na 1x gebruiken al losgelaten
Antwoord van Justpadel.nl
Beste Nicky, Vervelend om te horen, zou je een mail willen sturen naar info@justpadel.nl dan lossen we het altijd netjes op. Groet Tom
Snellere verzending
Antwoord van Justpadel.nl
Beste klant, Vervelend dat de levering niet volgens afspraak was. Wij geven onze pakketten voor 22.00 mee aan de bezorgdienst helaas komt het af en toe voor dat deze een vertraging hebben.
14 apr 2024
Antwoord van Justpadel.nl
Goedemiddag, vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We willen je graag helpen, zou je een mail willen sturen naar tom@justpadel.nl wat er precies niet goed is gegaan?
Antwoord van Justpadel.nl
Beste klant, Zou je ons willen laten weten waardoor je niet tevreden bent? Dan gaan we dit netjes oppakken.
snelle levering alleen jammer dat ze DHL gebruiken als pakket dienst. die laten het pakket zonder bericht buiten achter. Gelukkig geen schade aan het product
Goede snelle service, ook als je racket kapot is gegaan buiten jouw schuld om. Dank Just Padel.
Goede kwaliteit producten, goede bestelafhandeling, dus niets op aan te merken.
24 feb 2024

Heel tevreden!

Perfecte pasvorm. Maat xs en ben 1m58 en 45kg. Kleuren zijn zoals afgebeeld.