Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2020
Boonman Bedden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 okt 2023
Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

14 mrt 2024
14 feb 2024
We hebben een avek bed gekocht. Een heerlijk bed. Service is helemaal goed. In de winkel maar ook de mensen die het komen leveren. Het oude bed meegenomen en het nieuwe bed geplaatst. Alles netjes opgeruimd. We slapen er goed op en worden uitgerust wakker.
22 feb 2024
Goed advies door te luisteren naar de vraag/wens van de klant. Goed meedenken hierin waardoor je een goede keuze kunt maken. En daarna heerlijk kunt slapen en weer energiek en uitgerust wakker wordt.
6 feb 2024
We goede voorlichting gehad over de keuze. Prima geholpen bij de keuze, nemen alle tijd. Nette prijs, en het bed kwam op de afgesproken dag aan. Prima monteurs die het bed in elkaar gezet hebben.

Goed advies

Perfect geholpen in de winkel. Alles werd geleverd volgens afspraak. Zeer keurige bezorgers, die alles netjes achterlieten en goede uitleg gaven. We slapen heerlijk op ons nieuwe bed!
19 feb 2024

Prima advies - goede producten

Prima advies, prima service en vooral goede communicatie en producten
25 jan 2024
Wat goed bevalt is de persoonlijke benadering en de aandacht
21 feb 2024
Goed advies. Ze hebben alle tijd in de winkel
10 feb 2024
Vlotte en duidelijke uitleg . Snelle levering.
10 feb 2024
13 feb 2024
6 feb 2024
7 feb 2024

communicatie bij ordervertraging

IN de winkel super geholpen. 2 prijzige toppers besteld. 11 weken! op moeten wachten ipv de 4-6wk die waren aangegeven. Ergste vind ik dan dat je er zelf paar keer achteraan moet gaan. Laat dan even als bedrijf weten dat het gaat uitlopen. scheelt ergenis
Antwoord van Boonman Bedden
20 feb 2024
Beste heer / mevrouw Egging, Bedankt voor uw review. De verwachting van onze adviseur in de winkel was inderdaad anders dan de daadwerkelijke levertijd van de M line toppers. Onze welgemeende excuses voor het uitblijven van de communicatie in deze order. We werken er hard aan dit te verbeteren zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Veel slaapplezier van uw nieuwe toppers! Met vriendelijke groet, Directie Boonman Bedden
30 okt 2023
10 jun 2023
Fijne verkoopster die voor ons de tijd nam en echt verstand had van zaken. Bij levering van ons nieuwe bed een klein probleempje met de steunen voor het hoofdbord. Alles is netjes en snel verholpen.
HE
Hans E.
Brunssum
28 dec 2023
Deskundig advies en uitgekomen bij een Avek boxspring, levering na 6 weken conform afspraak. We hebben 140 km enkele reis moeten overbruggen, maar was het zeker waard !