Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.399 beoordelingen in totaal

Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

23 mei 2024
De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

13 jun 2024

Uitgeslapen type dankzij goede nachtrust

Je gehoord, gezien, begrepen en goed geholpen voelen is onbetaalbaar.
28 mei 2024
Duidelijke uitleg bij verkoop, goede service, netjes afgeleverd
3 jun 2024
Ontzettend fijn geholpen door Corina. Bed slaapt heerlijk!
24 jun 2024
Heel goede begeleiding vak werk.
20 jun 2024

Fijne klant vriendelijkheid en advies!!

Fijne klant vriendelijkheid!!
3 jun 2024
31 mei 2024
29 mei 2024
24 jun 2024
Slechte service en ongeïnteresseerde verkoper. Afleveren van matras was een stuk prettiger !
Antwoord van Boonman Bedden
25 jun 2024
Geachte heer en mevrouw van Sommeren, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Dit is niet wat u van ons mag verwachten. We zullen dit bespreken met de betreffende verkoper om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Directie Boonman Bedden
8 mei 2024
geen kosten aanrekenen op een briefje van € 200 ,ik moest € 5 bijbetalen per briefje van 200 ,is een schande en dat op een som van 2800 de m line bevalt me wel
21 mei 2024

Goed geholpen

In winkel vakkundig geholpen.Keurig bericht over thuisbezorging.Geen probleem met verzetten datum van levering
29 apr 2024
Matrassen goed kunnen uitproberen in de winkel. Goed advies gehad. Heel fijn geholpen.
21 mei 2024
alles is keurig geleverd en goede service in de winkel in oss