reishunger.com/nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden327 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2021
reishunger.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Minirijstkoker doet wat wordt beloofd. Handig voor 1 of 2-persoonshuishouden. Als nazaat van Nederlands-Indische ouders vormt het 'handmatig' bereiden van grote hoeveelheden rijst nooit een probleem. Maar alleen een portie voor mezelf koken mislukte nogal eens. De minirijstkoker lukt ook dit voortaan altijd. Dit is het derde exemplaar dat ik heb aangeschaft. De twee eerdere exemplaren gaf ik cadeau aan familieleden, die op zichzelf gingen wonen. En ook die zijn hier zeer tevreden over. Op 5/12 besteld en op 8/12 bezorgd. Nog een verbetering voor DPD: De Duitse track-en-trace site van DPD liep hopeloos (ruim een dag!) achter, gelukkig was de Nederlandse DPD-site wel actueel.

9 mei 2023
I bought the reishunger mini, i was too late for the sale, so i ordered it for the full price of 109,99. But now just after i received it, i suddenly see that the price is back to 89,99 again, for the second time in 1 week? How come the price changes so often? I dont like that i paid for the full price and the price changes so often

Beoordelingen voor reishunger.com/nl

Einsteiger Reiskocher kocht alle Getreide

Der Einsteiger Reiskocher kocht alle Getreide und Quinoa perfekt. Dafür muss man nicht, wie auf der Website behauptet, den viel teureren digitalen Reiskocher kaufen.
14 jan 2024
Alles was vgoed, de snelheid, manier van verpakken en aflevering
Alles ging goed en snel, niks aan te merken
LG
Leen G.
Rotterdam
13 jan 2024

Perfecte rijstwasser

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

tevreden over minirijstkoker

Rijst en rijstproducten voor rijstliefhebbers

De vele soorten rijst en andere interessante producten. Per toeval leerde ik Reishunger kennen dmv een voucher voor een gratis product. Ik was nieuwsgierig en zeer verrast. Ik heb inmiddels een proefpakket met 8 soorten rijst en 2 kruidenolieen besteld en ontvangen. Het proces van bestelling totvaan de levering verliep gemakkelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.
10 jun 2023

Fijne rijstkoker

Snelle verzending, nette verpakking maar vooral een heel fijn product: de rijstkoker basis met keramische pot. Wat werkt die goed! Ik kon nergens op internet vinden of je ook snelkookrijst in een rijstkoker kunt gebruiken, want dat had ik in huis, maar dat blijkt wel zo te zijn. Snel klaar, droge korrel, niet aangekoekt. Mijn kinderen: 'Oh, moet rijst er eigenlijk zo uitzien...'
26 mei 2023

Rijstkoker met keramische pan, super!

Snelle verzending en een zeer fijn product. Mooie verpakking, snelle verzending en goede website. We hebben bewust gekozen voor een rijstkoker met keramische pan, fijn dat dit een optie is bij Reishunger.
19 aug 2023

Perfecte sushirijst

Dochter van 10 maakt perfecte sushi rijst voor haar onigiri’s. Ze zet het ‘s avonds klaar voor de volgende ochtend. Super makkelijk schoon te maken en te gebruiken
AV

Goede kwaliteit producten

De duidelijke website met goede producten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden over de verzending van mijn bestelling.
HW
Hannah W.
Calgary
27 sep 2023

precies wat je nodig hebt

de website geeft veel uitleg over de rijstkokers, de rijst en hoe je het kan klaarmaken, en alles wordt goed verpakt en verzonden
19 mei 2023
heel fijn, ziet er mooi uit. Is iets groter dan het model dat we eerder hadden en je kan niet binnen zien. Verder heel tevreden
BB
Bart B.
Harskamp
16 okt 2023
Rijskoker besteld, vlot geleverd. Prijs aan de hoge kant maar doet wat het beloofde naar behoren. Heel tevreden dus!
Bestellingen altijd netjes op geleverd.Heel goede producten vooral de rijstkoker is perfect
KH
Katharina H.
Beuningen

Sympathiek bedrijf en goede kwaliteit

Prima reiskoker, snelle levering. Ook de tweede keer werden we niet teleurgesteld.
9 sep 2023

Perfect

Snelle verzending en heel erg blij met mijn mini rice cooker!
8 mei 2023

De productinformatie die wij via de email ontvingen, werd…

De productinformatie via de email werd erg op prijs gesteld.
3 mei 2023
het is goede en nette mensen en er word snel geleverd.
16 mei 2023
bestelling geplaatst en is snel en netjes afgehandeld
5 mei 2023

goede kwaliteit prijs....snelle…

goede kwaliteit prijs....snelle correcte levering...