Werkkledinghuis.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Werkkledinghuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 dec 2023
Goed geleverd. Mogelijk kan bij een niet op voorraad zijn van een artikel of deel van de bestelling een berichte of mail gezonden worden met extra informatie over de verwachte levertijd en de klant zo op de hoogte houden van wat hij precies kan verwachten.

20 jun 2023
Op 12.06.2023 heb ik een Portwest DX4 polo shirt besteld. Inmiddels zijn we ruim 8 dagen verder en heb ik los van de factuur geen verdere informatie ontvangen. De website geeft aan dat het product niet is verzonden en via de klantenservice krijg ik geen reactie. Voorlopig dus 1 ster helaas.

Beoordelingen voor Werkkledinghuis.nl

Arnhem
Prima goed en snel geleverd
Niets,top-kwaliteit!
SM
Stienie M.
Finsterwolde
9 mrt 2024
Snelle levering en goede kwaliteit. Doe nog wel een volgende bestelling.
je krijgt wat je besteld
11 feb 2024
Arnhem
Goede levering en snelle informatie over het artikel
3 dec 2023
21 sep 2023
Top kwaliteit kleding; snelle levering; makkelijke site voor bestellingen en informatie; laagste prijzen op het web.
1 jul 2023

Prima bedrijf, fijne service

Nu een paar keer bestelling geplaatst, korrekt geholpen en goeie service. Aanrader!
20 okt 2023
Deskundig personeel. Goed product. Snel geleverd.
16 jun 2023
9 jun 2023
20 jun 2023

Bestelling niet ontvangen, contact klantenservice slecht