Drleenarts.com

1.223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.259 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

26 apr 2024
Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet

Beoordelingen voor Drleenarts.com

MV
Marjo V.
Hensbroek

Ultieme bescherming en verzorging!

Super goede bescherming,neutrale geur,lekker smeerbaar ,geen vette witte waas achterlatend! Gebruik het product het hele jaar door,ook als dagcrème!
26 mei 2024
Ik vond de douchecreme en de douche en badolie erg lekker ik vind de jojobaolie lekker en de dagcreme de rest hdb ik nog niet goed uitgeprobeert
Ik gebruik best veel producten van drs Leenarts. Aangezien ik een gevoelige huid heb kan ik niet veel verdragen. Maar drs Leenarts wel.
29 mei 2024
Suncare 50. Ik heb dit fijne product 14 dagen achter elkaar gebuikt op Majorca. Ben helemaal niet verbrand, wat een super product 🙏🏻
Crème vermindert de roodheid in het gezicht, is goed voor een droge huid, smeert goed uit en is bovendien heel handig voor op reis!
Alle producten voor de droge huid( ouder wordende huid) boven de 50 jr. Fijn dat ik 1 lijn heb nu in mijn huidverzorgings producten

shampoo en conditioner

Door het gebruik van de shampoo en conditioner heb ik bijna geen last meer van mijn psoriasis. Echt een aanrader voor iedereen
De dag- en de dag/nachtcreme zijn zo fijn. Niks geen irritatatie op de huid. Maar eigenlijk vind ik alle producten top.
MD
Mevrouw d.
Voorburg
4 jun 2024

pot i.p.v. tube

Ik zou het graag in potten willen hebben i.p.v. tubes. Ik heb moeite door artrose in handen om de tubes leeg te knijpen.
De Bodycreme trekt snel in. Ik heb de indruk dat de huid goed gevoed wordt. Geen trekkerige, schilferige huid meer.
28 mei 2024
Mijn huid knapt enorm op van jullie producten. Ze trekken snel in, zijn mooi verpakt : mijn huid wordt er blij can!
29 mei 2024
Producten die doen wat ze beloven zonder onnodige stoffen. Mn huid is lekker zacht en trekt niet meer.
23 mei 2024

Overzichtelijke duidelijke website

Overzichtelijke website met veel nuttige info over de producten en over verzorging in het algemeen.
25 mei 2024
De zalf bevalt goed smeert goed en niet te vettig de bodylotion is ook heel fijn
21 mei 2024
Al na een paar dagen zag ik verbetering ik had geen jeuk meer en het haar uitval is ook veel minder
30 mei 2024
Hele fijne producten. Plakt niet. Gebruik meerdere producten hiervan. Bevallen allemaal heel goed
2 jun 2024

Erg fijne verzorging!

Erg fijne verzorging voor een vette/onzuivere huid! Het werkt goed en voelt fijn aan op de huid!
Fijne producten! Niet geparfumeerd en zonder rommel er in. Heel fijn voor mijn gevoelige huid!

Zonnecrème SPF 50

We gebruiken de zonnecrèmes al best lang en we zijn super tevreden. ze doen wat ze moeten doen.
Enorme uitslag in mijn nek ben nu 1 week aan t smeren langzaam lijkt het te verbeteren...