Drleenarts.com

1.326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.475 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

5 jul 2024

Jojoba olie

Ik vind de jojoba olie een heerlijk product om mijn make up van mijn gezicht te halen 's avonds. Nooit meer een trekkerige huid na het verwijderen van make up!
CK
c k.
Wijchen
30 jun 2024

Super fijne producten

Wij hebben veel van de lijn van dr leenarts.. Bevalt goed. En nergens geen klachten van. Nu probeer ik ook de shampoo lijn ivm met eczeem op mijn hoofd.
Gebruik al jaren dagcrème met sfc 25 en dag/nacht crème naar tevredenheid . Maar onmogelijk om account aan te maken om zo kortingen te genereren .

Fijne gezichtscrème zonder troep

Fijne crème zonder troep waar mijn huid niet rood van wordt, het neemt goed op en ik ga dit zeker blijven gebruiken... blij met een goed product!
2 jul 2024
Snelle levering. Het gebruiken van de creme d.m.v. een pompje is handig. De creme smeert goed uit, is niet vet en heeft geen opdringerige geur.
1 jul 2024
Vind de geur niet fijn, geurloos is toch meer een soort muffe lucht. En de aftersun blijft vettig op de huid. De werking is verder wel goed

Fijne shampoo

Een super fijne shampoo en geen jeuk meer op mijn hoofdhuid. Mijn haren voelen zacht en vol aan en zijn na het wassen goed doorkambaar.
De facewash is fantastisch! Door allergie kan ik niet alles gebruikemn, dus ik ben blij dat ik Dr. Leenarts producten heb gevonden.
De producten voelen heel zacht op de huid en ik heb er weinig van nodig. Niet altijd moet ik nogmaals de crème aanbrengen.
11 jul 2024

Fijne shampoo

Zwem vaak en was op zoek naar een simpele maar goede shampoo, ik heb m gevonden!! Weinig nodig en fijn neutraal van geur.
NP
Niesje P.
Westervoort
2 jul 2024
Het spul is heel fijn fijne shampoo . Heerlijke bodylotion. En de baby zalf is ook heel fijn dus conclusie super spul
Duidelijke site met voldoende info. Verzending was ook erg snel. Daarnaast krijg je ontzettend veel gratis producten!
6 jul 2024

Top product

Na het gebruiken van de Barrier cream zakte de plekken direct af en daardoor ook de pijn. Super blij met dit product.
4 jul 2024

Super fijne eeltcreme

Op dit moment gebruik ik de eeltcreme en ik moet zeggen, mijn hakken zijn geen moordwapens meer. Super fijn product!
7 jul 2024

Fijne zonnebrandcrème en lippenbalsem

Vanwege vlekken op mijn gezicht zonnebrand met factor 50 moeten aanschaffen. Voelt fijn aan en is niet heel vettig.
7 jul 2024

De shampoo en de dagcrème zijn ook geweldig

De sun care producten zijn geweldig Op vakantie geweest en mijn huis is niet verbrand en niet uitgedroogd
1 jul 2024

Goede producten en service!

Producten vorige week ontvangen. Snelle levering. Goed verpakt. Zeer tevreden over Producten en service
LD
Linda D.
Nieuw Vennep
5 jul 2024
Dat ik zo’n fijne zonnebrandcrème heb gevonden zonder onnodige schadelijke stoffen maakt mij gelukkig!
27 jun 2024
Alle producten zijn werkelijk waar top! Wat mij betreft komen er nog meer producten bij zoals haarlak!
8 jul 2024
De dag/nacht crème voor een zeer droge huid. Deze is perfect na een week gebruik zeer goed resultaat.