Drleenarts.com

1.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Ik vind de dagcrème heerlijk smeerbaar. Lekker vet en dringt goed in mijn huid en wat heel belangrijk is het beschermd tegen UV straling. Ook de bodycrème is heerlijk.
21 apr 2024

Na twee dagen klachtenvrij

Ik had heel veel last van jeuk op mijn onderbenen, krabde het helemaal open. Twee dagen smeren met de creme van dr Leenarts en de klachten zijn verdwenen. Zo blij mee
28 apr 2024
Ik heb voor het eerst jojoba olie gebruikt en het is geen vettige laag maar een heerlijke zachte lotion.Je huid ziet er verzorgt uit en voelt heerlijk zacht aan.
23 apr 2024

Jojoba olie is super, prachtige aanvulling

Jojoba-olie is super, niet vet, helpt mij zelfs bij huidirritatie. Eerlijke toevoeging aan het verder ook aantrekkelijke assortiment dat goed is en niet duur!
17 apr 2024
Ik heb echt een lastige huid, type 1, eczeem gevoelig, droog en gevoelig. Ik gebruik deze zon beschermer als dagcreme. Ideaal ik ben zeer tevreden.
17 apr 2024
Heerlijke dag/nachtcrème smeert heel goed uit, geen irritatie op de huid. Mijn zoon pakt ook af en toe de crème voor hele droge huid, super fijn!
20 apr 2024
Dr Leenarts zijn producten die doen wat ze moeten doen! Ze beschermen ,voeden,en reinigingen Dit alles voor een betaalbare prijs, Aanrader.
Fijn smeerbaar, goede actie 2+2 gratis. Ik geloof wel dat ik factor 50 had moeten nemen voor deze eerste mei zonnestraaltjes ☀️

Fijn product

De gezichtsreiniger is fris het voelt fijn op je gezicht. Het maakt je gezicht goed schoon en is bovendien vriendelijk geprijsd

Heerlijke producten

Fijne producten zonder poe-ha. Ik én mijn huid zijn er blij mee. 1 klein kritiekpuntje.. de verpakking mag iets groter worden.
Producten werken goed. Onzuiverheden zijn nog niet weg, maar wel stuk verbeterd. Producten 2 dagen ba bestelling al in huis.
29 apr 2024
Hele fijne producten en goed advies op de website. Heb het gevoel als het nu al iets doet voor m’n acne na een week gebruik
Heel fijne creme om overdag te gebruiken, wel dun opbrengen. Niet te vet, verzacht mijn pijnlijk brandende rosacea huid.
Eerlijke spullen zonder parabenen, prettig in het gebruik en ook vriendelijk geprijsd. Gewoon doorgaan op deze wijze!
Onze zoon heeft erg droge huid wat pijnlijk is met in bad gaan deze olie geeft rust aan de huid en geeft meer rust
18 apr 2024
De Jojoba olie is heerlijk. Heb een lastige couperose huid. Deze olie is een weldaad. En 1druppeltje is genoeg.
17 apr 2024
Het emailcontact met Jorn Daarnaast natuurlijk het product zelf * de dagcrème * de zonnecrème * de lipbalsem
17 apr 2024
Betaalbare producten die doen wat ze beloven. Snel verzonden en altijd een handige mini/tester gratis erbij. 🩷
AT
Annet t.
Almelo
Ik heb de dag crème met spf en die glimt wel erg. De body crème is erg fijn evenals de zonnecrème factor 50
Hele fijne website. Persoonlijke aandacht staat voorop. Keurig nette snelle verzending, zeer tevreden....