Drleenarts.com

1.223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.259 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

26 apr 2024
Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet

Beoordelingen voor Drleenarts.com

3 jun 2024

Super blij mee!

Eem weldaad voor mijn huid. Eerlijke producten die doen wat ze zeggen en zalig aanvoelen.
23 mei 2024
Fijne producten. Prima website. No nonsense. Alles werkt zoals je het graag wilt. Top dus!
JV
Fijne dagcrème en shampoo en conditioneer, erg tevreden ermee. Goede kwaliteit/prijs
De producten hebben geen geur en zitten in tubes waardoor het product schoon blijft.
28 mei 2024
Snelle levering, en fijne producten zonder parfum! Mijn huid voelt heel zacht aan.
Het voelt gewoon goed en mijn huid voelt heel zacht. Geen trekkerig gevoel meer.

No-nonsense

Hele fijne, no-nonsense producten. Mijn collectie wordt steeds verder uitgebreid!

Top produxct de barrière creme

Goed product me dochter heeft er baat bij. Niet vettig en hersteld snel de huid.

Producten bevallen zo goed dat ik gebruik niks anders

Producten bevallen zo goed dat ik niks anders gebruik. Fijn betaalbaar en goed.
Heerlijke zachte gezichtswascreme en fijne dagcrème ! Voelt fris en goed aan .

Top spul

De jeugd heeft mooie resultaten met de lijn voor onrustige en onzuivere huid.

Prima produkt voor waterpokken

Fijn produkt om te gebruiken als je kind waterpokken heeft. Snelle bezorging.
4 jun 2024
De jojoba olie is geweldig, na 1 week ziet mijn huid er veel gezonder uit
6 jun 2024
Hele fijne zonnebrandcrème. Plakt niet en laat geen witte waas achter.
Fijne shampoo en conditioner. Geen last meer van mijn hoofdhuid.
5 jun 2024
Dagcrème en dag- en nachtcrème voelt fijn en zacht op de huid.
4 jun 2024

Smeert fijn uit goede reiniging

Smeert fijn uit. Echt gevoel dat je huid goed gereinigd word.
De Smetplekken zien er rustiger uit, daar ben ik al blij om.
28 mei 2024
Last van uitslag rondom de mond. Nu al een stuk rustiger.
27 mei 2024

btw

Beter wellicht de btw direct door berekenen bij het product.