Drleenarts.com

1.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Hele fijne website. Persoonlijke aandacht staat voorop. Keurig nette snelle verzending, zeer tevreden....
Helpt direct bij mijn onzuivere huid onder controle te krijgen en nieuwe puistjes te voorkomen! Geweldig!
24 apr 2024
Prettige omschrijvingen op de website, vond snel wat ik nodig had! Levering was snel, ook tevreden over.
De jojoba olie dit keer voor het eerst gebruikt! Heerlijke olie zelfs voor een vettere huid!aanrader!
21 apr 2024

Fijne “gezonde “ producten.

Fijne “gezonde “ producten waar mijn gevoelige huid heel blij mee is. Gelukkig ook zeer betaalbaar!
SA
S A.
Utrecht
30 apr 2024
Product is geweldig. Na paar dagen al verbetering van de huid. Stuk minder droog. Heel fijn!!

Goed voor je huid

Alle producten die ik heb gekocht Zijn stuk voor stuk uitstekend heerlijk spul werkt prima

Crèmes zijn geweldig

Het zijn geweldige producten. Vooral de droge huid en droge voeten crèmes. Echt fantastisch
16 apr 2024
Fijne zonnebrandcrème. Wel even voordat je naar buiten gaat smeren zodat het goed werkt.
29 apr 2024
Alle producten zijn zo fijn! En ik heb ook echt alles inmiddels. Wil niks anders meer.
27 apr 2024

Goede opname in de huid

De producten worden goed opgenomen in de huid en ze zijn PH neutraal en zonder parfum

Shampoo

Bestel de shampoo en daardoor geen jeukende hoofdhuid meer. Voor mij werkt het prima.

Erg tevreden!

Een paar dagen de gezicht reiniger en haar producten in gebruik. Erg tevreden mee!
De body creme is heel fijn De rest gebruiken we te kort voor een eerlijk oordeel
Dagcreme SPF25 en de nachtcrème. Ook de bodycreme en de suncare en de aftersun.
14 apr 2024
Onwijs blij ermee, sinds wij deze gebruiken een stuk minder last van eczeem
Super goeie Suncare SPF50 smeert goed en ruikt niet ☀️😉 Ben er blij mee ☺️
Vindt het goede producten .heb nu wat gevonden waar ik blij van wordt
Goede service klant vriendelijk en een goed advies kan je krijgen
Fijne en snelle service. Zonbescherming smeert goed en plakt niet!