Drleenarts.com

1.326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.475 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Duidelijke omschrijving en prima producten. Ook de service is erg klantgericht en klantvriendelijk.
9 jul 2024
Het zonnebrandcrème is een fijn product, het laat geen witte waas achter en prikt niet in de ogen.
Goede producten voor een nette prijs, alleen jammer dat spullen vaak/langdurig zijn uitverkocht
11 jul 2024
makkelijk smeerbaar , geen vettig gevoel goede bescherming en toch een lekkere vakantiekleur ..
Zonnebrand smeert heel fijn en is zonder geur, de body creme is heerlijk voor mijn droge benen
Heel tevreden met de snelle levering. De zonnebrand van Leenarts is de beste voor mijn huid.
10 jul 2024
Zijn heerlijke producten. Ze beschermen prima tegen de Zeeuwse zon. Smeren heerlijk uit.
2 jul 2024
De beste billenzalf komt van dr Leenarts. Deze adviseer ik ook aan ouders in mijn werk.

Goede producten

Getest via de website welke huid ik heb en daarop producten uitgezocht! Bevalt prima!
ER
Ellen R.
Hellevoetsluis
4 jul 2024
Heerlijke bodycrème Trekt snel in, fijn voor droge onderbenen. Kan niet meer zonder
28 jun 2024
Droge huid voelt de hele dag heel fijn na gebruik dag nachtcrème voor erg droge huid
Ik gebruik de creme nu een paar dagen en ik merk dat mijn huid al veel beter word!!
13 jul 2024
Helemaal om! Goede producten én betaalbaar. Zeer tevreden no-nonsense klant.
29 jun 2024
De zonnebrand had een vrij neutrale geur en het trekt heel snel in Super dus!
4 jul 2024

Fijne producten

Geen last van allergie, fijne producten om te gebruiken, geen nare geurtjes.
Super fijn en goed smeerbare zonnebrandcreme die mijn huid niet irriteerd!
7 jul 2024
trekt goed in de huid en is niet vet,maar is in de winkel veel goedkoper.
29 jun 2024
Fijne verzorgingsproducten. Mooie verpakking zonder opsmuk. Gewoon top
Super fijne en betrouwbare producten! Zeker voor de gevoelige huid.
HR
Helmi R.
LEUSDEN
8 jul 2024
Goede service. Jammer dat ik niet telefonisch contact kan leggen.