Drleenarts.com

1.192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.214 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

26 apr 2024
Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet

Beoordelingen voor Drleenarts.com

24 mei 2024