ipadspullekes.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
ipadspullekes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Na bestelling snel verstuurd door ipadspullekes.nl. top! Levering liep niet helemaal volgens plan. Op dinsdag mail van postnl dat brievenbus pakketje is bezorgd. Het kwam op donderdag pas aan. Maar hier heb ik begrip voor want postbodes hebben het moeilijk nu. Veel regen en ziekmeldingen. Dus de postbodes die nog overeind staan moeten zich door dit hondeweer heenslaan en ook nog het werk van zieke collega's oppakken. Dus ook top!

10 jun 2023
Ipad-hoes met toetsenbord is van plastic ipv aluminium zoals de website beloofd. Leder-look ontbreekt eveneens maar grootste probleem is dat de iPad omvalt als je ‘m openklapt; plastic uitvoering is te licht en als je de iPad inklinkt is het topzwaar. Geleverd als brievenbuspakket maar past niet door een brievenbus (komt door de gratis bijgeleverde stekker; maakt de enveloppe te dik). Bij retournering tarief van pakketpost moeten betalen ipv brievenbuspakkerje. En vreemd om te moeten betalen voor retournering als iets anders wordt toegezonden dan op de website staat. Na een week nog geen geld ontvangen.

Beoordelingen voor ipadspullekes.nl

20 jul 2023

Puik artikel, goede prijs, snelle levering

Voor mijn oudere iPad heb ik een nieuwe hoes besteld. Dit exemplaar van echt leer was zeer goed geprijsd en van goede kwaliteit.
KG
Klaas G.
Veendam
22 jun 2023
mooie hoes voor Ipad de andere was 5 jaar oud en begon te brokkelen destijds ook bij Ipad spullekes gekocht
Duurde bijna een week voordat de retour terug werd betaald. Dat vond ik wat lang. Verder prima bedrijf.
4 jun 2023
Duidelijke informatie, daarom kreeg ik de bestelling snel toegestuurd, tesamen met een extra cadeautje!

Levering laat

Bestelling zou volgens de website de volgende dag bezorgd worden, het duurde echter 3 dagen
9 nov 2023
De duidelijkheid van de artikelen in het overzicht en de snelheid van de levering!!
HV
Henk v.
Noordwijk
9 nov 2023

Heel goed.

Snelle verzending en het ipadtoetsenbord voldeed volledig aan de verwachting.
16 jul 2023

Netjes afgehandeld en bezorgd

Netjes afgehandeld en snel bezorgd. Echte aanrader achteraf betalen is ook een sterk punt vind ik.
MZ
Mar Z.
Amersfoort
Na gebeld te hebben met vraag over een toetsenbord gelijk besteld en de volgende dag bezorgd.
Goed: Verzending redelijk snel. Beter: Product was iets anders, dan op de website afgebeeld.
4 okt 2023
Niet het juiste ontvangen. Na een telefoontje lag het juiste de volgende dag op de mat.
22 aug 2023
Heel snel mijn pakje ontvangen, goede kwaliteit van de hoes voor mijn iPad..
Betrouwbaar bedrijf, waar voor je geld en een bijzonder breed assortiment.
in principe paste alles wel maar toch kwam niet het hele beeldscher vrij.
5 sep 2023
Snel geleverd, netjes verpakt en onbeschadigd door de brievenbus bezorgd.
5 sep 2023
Eerst verkeerd artikel besteld, maar de omruiling ging prettig en snel 👍
14 aug 2023
Gat was super gouw geregeld En ook aan de tel was vlot afgehandeld
GP
G. P.
Voorburg
3 okt 2023
Duidelijke website .. kwalitatief goede artikelen .. snelle service
11 jul 2023
Goed passend Jammer dat het niet in dr kleur zwart is te verkrijgen
11 nov 2023
Ben goed op de hoogte gehouden ivm de bestelling en de aflevering