ipadspullekes.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
ipadspullekes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Na bestelling snel verstuurd door ipadspullekes.nl. top! Levering liep niet helemaal volgens plan. Op dinsdag mail van postnl dat brievenbus pakketje is bezorgd. Het kwam op donderdag pas aan. Maar hier heb ik begrip voor want postbodes hebben het moeilijk nu. Veel regen en ziekmeldingen. Dus de postbodes die nog overeind staan moeten zich door dit hondeweer heenslaan en ook nog het werk van zieke collega's oppakken. Dus ook top!

10 jun 2023
Ipad-hoes met toetsenbord is van plastic ipv aluminium zoals de website beloofd. Leder-look ontbreekt eveneens maar grootste probleem is dat de iPad omvalt als je ‘m openklapt; plastic uitvoering is te licht en als je de iPad inklinkt is het topzwaar. Geleverd als brievenbuspakket maar past niet door een brievenbus (komt door de gratis bijgeleverde stekker; maakt de enveloppe te dik). Bij retournering tarief van pakketpost moeten betalen ipv brievenbuspakkerje. En vreemd om te moeten betalen voor retournering als iets anders wordt toegezonden dan op de website staat. Na een week nog geen geld ontvangen.

Beoordelingen voor ipadspullekes.nl

HD
Hans D.
Amstelveen
Snelle levering super
3 feb 2024
Het pakketje is door uw bedrijf wel optijd verzonden, maar nog steeds niet ontvangen. Ik wacht morgen nog af daarna neem ik contact met u op
10 nov 2023

Toch geleverd ondanks hondeweer!

FD
Fred D.
Spaubeek
15 nov 2023
Bestelling en levering conform eerdere, positieve ervaringen! Ben wel nog in overleg over een probleem aangaande de startknop. Reken ook hierbij op een positieve oplossing.
14 nov 2023
Snelle levering ipadhoes met toetsenbord. Ondervond problemen met het toetsenbord. Na telefonisch overleg werd onmiddelijk een nieuw toetsenbord gestuurd! Nu alles ok. Top!
18 nov 2023
Hoesjes kun je duidelijk en gedetailleerd terug vinden. Geweldige, snelle, correcte service een echte aanrader!
5 aug 2023
Ik kreeg ze telefonisch niet te pakken, heb mijn vraag gemaild maar ook daar nooit een reactie op gekregen. Op de gok het artikel gekocht, een toetsenbordje voor bij een iPad Mini. Dat toetsenbordje doet het redelijk goed maar niet alle functies (bv. mouse pad doet niet alles wat het zou moeten doen).
HB
Hans B.
Amsterdam
23 dec 2023

IPadspullekes : 5 star trusted

IPadspullekes is inmiddels al jaren mijn vaste adres voor alle accessoires die handig of nodig zijn voor het gebruik van IPads en IPhones . Redelijke prijzen, kwaliteit en betrouwbare, snelle levering zijn de belangrijkste kenmerken van IPadspullekes. Plus altijd een extra stekker of kabeltje. Fijn.
22 mei 2023

Mooie maar onhandige Hoes voor onze Ipad Pro.

Mooie Hoes voor onze Ipad Pro maar wel vrij onhandig. De randen zijn te breed waardoor een aantal knoppen niet te toucheren zijn. Hebben met de schaar delen af moeten knippen om bijv. de Home knop te kunnen bedienen. Scherm kan niet worden gedraaid. Kwaliteit is degelijk.
DM
Het kussen is uitstekend, minder tevreden over PostNl: hebben niet aangebeld (sinds de corona bellen ze niet meer aan in appartementsgebouwen) en hebben het verkeerd geleverd in de wijk. Gelukkig heeft de ontvangen ons de dag nadien het pakketje bezorgd.
4 aug 2023
Wacht nog even af of ik mijn geld van de retour terugkrijg maar verder ging het prima. Bleek de verkeerde houder te hebben besteld maar kon de verkeerde terugsturen (wel retourkosten) en heb een nieuwe besteld die ik de dag erna al binnen had.
6 sep 2023
Het artikel voldoet aan de gewenste eis. De iPad zit stevig op het magnetische achtergrond. Moet alleen nog uitzoeken waar de bijzondere toetsen zitten bv het euro teken. Maar voor de rest voldoet het goed.
29 jun 2023
Duurde wel ff voor de bestelling kwam , daarnaast geopende verpakking en op het product een vette vinger , dacht toch echter dat ik een new product besteld had .alles werkt wel naar behoren
22 nov 2023
After sales perfect op orde na een probleempje Kortsluiting in stekker waardoor kabels onbruikbaar werden is direct door ipadspullekes opnieuw ingeruild voor nieuwe spullen
18 okt 2023
Keurig op tijd geleverd en in prima staat. Helaas verkeerde besteld. Geen probleem werd zo omgeruild en opnieuw toe gestuurd. Zonder probleem. Ik ben helemaal tevreden 😊
20 aug 2023

Prima webshop met fijne artikelen

Zeer betrouwbare webshop met mooie spullekes tegen scherpe prijzen. Communicatie is prima en de verzending is conform wat ze beloven. Dus verdienen ze maximale sterren.
Correcte en snelle afhandeling. (Post.nl was niet erg correct, de chauffeur reed al door toen ik onze voordeur net opende, hij liet het pakje zonder boe of bah achter)