wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden728 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

Vitamines smaken echt erg vies, en ruiken ook vies, moet er bijna van kokhalzen. En bij de calcium kauw tabletten stond fijne structuur om te kauwen, geen korrels. Daarom deze gekocht. Maar ook dit klopt niet. Ze zijn vies om te kauwen, niet fijn, laten korrels en vieze smaak achter. Ik heb nu dus wel 2 volle potten in huis, waar ik niet tevreden over ben....

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

7 jul 2023
Deze producten gebruik ik al jaren, voor mij is hier geen verbetering nodig.
7 jul 2023
Dat horen wij graag, dat u tevreden bent en trouw aan deze vitamine. Dankuwel! Groet TEAM WLS Products - Carla.
GD
Gerda D.
RIJSWIJK ZH
Goed geholpen door een medewerkster voor de juiste vitamines voor mij.
23 nov 2023
hele snelle levering, perfect verpakt, fijn dat alles in 1 tablet zit
10 okt 2023
Heel goede uitleg en jullie denken echt mee met de klant! Super fijn!
10 okt 2023
Heel fijn om te horen! Ik hoop dat de proefpakketjes bevallen en dat jij en je man de juiste keuze kunnen maken. Groet, team WLS Products - Carla.
4 jul 2023
Vriendelijk en kundig personeel en fijne producten. Snelle levering.
4 jul 2023
Daar zijn we trots op. Dank voor dit mooie compliment. Team WLS Products - Carla.
20 jun 2023

Top

Ik gebruik wls original. Bevalt goed en valt niet zwaar op de maag.
26 sep 2023
Calcium is heerlijk om te eten in snoepjes . Lekker frisse smaak
26 sep 2023
Goed om te horen, dat de Calcium Soft Chew Lemon goed bevalt. We zijn trots op deze nieuwe calcium. Groet, Team WLS Products - Carla.
2 jun 2023
Chewable Multi-vitamins are tasty and has no weird after taste.
2 jun 2023
Fijn dat de Multi Complete chewable, goed bevalt en geen rare nasmaak heeft. MvG Team WLS Products - Carla.
5 jun 2023
Ze doen wat ze beloven. Goede producten en een snelle levering.
5 jun 2023
Dank voor het mooie compliment. Uiteraard doen wij, wat we beloven; dat streven wij zeker na! Gr. Team WLS Products - Carla.
9 aug 2023
Heb hier geen nasmaak bij, zodat je het niet de hele dag proeft
8 jul 2023
Deze capsule geeft geen nasmaak wat ik bij de fit forme wel had
Antwoord van wlsproducts.nl
Dat is heel fijn om te horen! Want dat is natuurlijk belangrijk omdat u deze capsule dagelijks inneemt. Dank voor de 5 sterren en de moeite die u genomen heeft om een commentaar te schrijven. Groet, Team WLS Products - Carla.
29 aug 2023

Goeie producten!

Snelle levering en goede uitleg over alles en goeie producten
MG
marion g.
hardegarijp
16 nov 2023
Word van de pillen misselijk,van de wls kauwsnoepjes niet.
16 nov 2023
Fijn om te horen, dat u de Multi Soft Chews goed verdraagt. Groet, Team WLS Products - Carla.
11 sep 2023
Volgens mij is het een mooi volwaardig multi vitamine
BK
Brenda K.
Hoofddorp
19 jul 2023

Alleen jammer dat ze geen eiwitrepen/koekjes verkopen
20 jul 2023
WLS probeert zich altijd bezig te houden met verbeteren: hoe kunnen we onze website en onze producten nog beter, voordeliger of eenvoudiger voor onze klanten maken? Eén van de dingen die we hebben geconstateerd, is dat we met onze lijn van proteïneproducten (zoals eiwitrepen/koekjes/chips die u noemt) niet meer mee kunnen concurreren in de huidige eiwitmarkt. Daarom hebben we ons assortiment eiwitproducten de laatste jaren drastisch beperkt, zodat WLS zich kan focussen op onze andere afzetmarkten. Met vriendelijke groeten, Team WLS Products
Goede service..!! Snelle levering..!! Top bedrijf..!!
Antwoord van wlsproducts.nl
Wauw! Hier worden we verlegen van, wat een mooi compliment. Dank! Gr. Team WLS Products - Carla.
16 aug 2023

Calcium tabletten

Persoonlijk vind ik de calcium kauwtabletten erg hard
30 jun 2023
Snel geleverd vitamine zijn makkelijk in te nemen
Antwoord van wlsproducts.nl
Goed om te horen dat u tevreden bent met de Multi Soft Chews! Deze zijn inderdaad heel prettig en zelfs lekker om in te nemen. Gr. Team WLS Products - Carla.
24 okt 2023

Goede producten!

Snelle levering en goede producten niet te duur
11 okt 2023
Prijs het goedkoopste voor zover ik kon vinden.