Lucardi Juwelier Drachten

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden259 beoordelingen in totaal

30 apr 2024
Vanmiddag heb ik met mijn buurmeisje haar eerste oorbellen uitgezocht. De dame die ons hielp was heel aardig en ze mocht van haar alle 6 oorbellen proberen die ze leuk vond om zo te kiezen. Dit was erg fijn omdat ze nogal onzeker was over haar keuze. De dame heeft ons erg goed geholpen

14 jan 2024
Waarschijnlijk had er net een medewerker pauze waardoor er maar 1 medewerker in de winkel stond. Het was erg druk daarom was de wachttijd bovengemiddeld lang. Dat het druk is in de winkel is uiteraard wel positief. De hulp die we kregen was goed. Ik ben blij met mijn nieuwe oorbellen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Drachten

11 feb 2024
Vriendelijk en behulpzaam.
20 jan 2024
Lang wachten tot ik een keer werd geholpen en niet zo vriendelijk persoon wie mij eindstand hielp.
24 aug 2023

Zilveren oorbellen gedraaid zilver/rose

Onze dochter van 8 jaar zocht mooie oorhangers. De mevrouw in de winkel heeft ons verschillende oorhangers laten zien en ze vond de Zilveren oorbellen gedraaid zilver/rose de allermooiste😁 We hebben deze gekocht thuis meteen ingedaan ze is er helemaal blij mee.
16 dec 2023
Voor mijn zoon een armband gekocht voor de kerst(ik kon dit eindelijk een keertje doen qua financien). Hij ging eigenlijk voor een ring van staal. We waren vriendelijk geholpen. Hij blij en ik ook. Volwassen kind die altijd helpt, verdiende dit ook.
7 okt 2023

Zoektocht

Zocht een horloge voor mijn man, zag één op de website staan die geschikt was en volgens de site op voorraad. In de winkel was hij nergens te vinden in de displays, medewerkster ging op zoek en in het magazijn gevonden. Helemaal top!!
22 jun 2023
Zocht een neuspiercing en ben super leuk geholpen door Sandra. Laatst ook al.wat gekocht en werd ik toevallig ook door haar geholpen. Super vriendelijk en helemaal.niet opdringerig. Kom graag weer bij jullie terug
17 dec 2023
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Mijn bestelling was niet aangekomen en dit is in de winkel rechtgezet. Tevens heb ik gaatjes laten zetten. Even pijnlijk, maar het resultaat mag er zijn!
3 dec 2023

Klacht/retour super opgelost!

We kwamen in de winkel omdat de sluiting van de ketting van mijn zoon niet goed meer was. Zonder problemen kreeg hij een nieuwe ketting. Super geregeld en zeer vriendelijk personeel!
17 aug 2023
Klantvriendelijk en het werd netjes in papier in een doosje gedaan. Ik miste wel wat lintjes ofzo om het een cadeautje te maken. De bril die ik kocht, bleek thuis wel nogal scheef..
17 jun 2023

Klantvriendelijk geholpen

Met mijn kleindochter een verjaardagscadeau voor haar uitgezocht. Mijn kleindochter vond het lastig een keuze te maken, maar de verkoopster bleef zeer vriendelijk en geduldig!
16 nov 2023

Één van de betere filialen!

Ze hebben eigenlijk altijd de producten op voorraad die ik zoek(Casio horloges) en doen altijd een stapje extra als het op service aan komt, ik voel me hier altijd welkom.
13 jan 2024

Piercing gaatje prikken…

Piercing gaatje laten maken en dit ging heel vlot en fijn, dankzij de kundige medewerker! Goeie ervaring gehad! Ik kom zeker vaker bij hun prikken.
22 jul 2023

mooi klokje gekocht

In juni een super mooi klokje gekocht. Maar helaas is die kapot gegaan. Gisteren kon ik het allerlaatste klokje toch nog ophalen, erg blij mee.
1 jul 2023
Ondanks de drukte van klanten, bleef de werknemer rustig geduldig en behulpzaam. We werden niet opgejaagd en werden goed geholpen.
16 jun 2023

Klantvriendelijk, top service!

Klantvriendelijk, leuk team. En goeie hulp en goed meegedacht. Niks was teveel. Dus kortom top service gehad. Zoals gewoonlijk!
Ondanks dat niet alles naar mijn wens verliep, is alles uiteindelijk goed gekomen door het mee denken van het personeel
16 dec 2023
Meedenkend, passend en oplettend zijn ze in deze winkel. Ook al stroomt de winkel opeens vol, ze maken tijdloos je