Lucardi Juwelier Drachten

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden259 beoordelingen in totaal

30 apr 2024
Vanmiddag heb ik met mijn buurmeisje haar eerste oorbellen uitgezocht. De dame die ons hielp was heel aardig en ze mocht van haar alle 6 oorbellen proberen die ze leuk vond om zo te kiezen. Dit was erg fijn omdat ze nogal onzeker was over haar keuze. De dame heeft ons erg goed geholpen

14 jan 2024
Waarschijnlijk had er net een medewerker pauze waardoor er maar 1 medewerker in de winkel stond. Het was erg druk daarom was de wachttijd bovengemiddeld lang. Dat het druk is in de winkel is uiteraard wel positief. De hulp die we kregen was goed. Ik ben blij met mijn nieuwe oorbellen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Drachten

7 jun 2023

Leuke kids sieraden

Zijn goed geholpen door de assistent hebben de juiste keuze gemaakt een paar leuke oorbellen voor ons kleinkind
29 okt 2023
heel netjes geholpen. fijn antwoord op mijn vraag. mooi ingepakt om dat het een cadeautje was. zeer tevreden.
17 jun 2023
Het aanbod is prima de verkoopster was niet goed op de hoogte, waarschijnlijk nog niet goed ingewerkt.
6 aug 2023
De dame die me hielp nam alle tijd, dacht mee, was supersociaal en vrolijk. Leuk om bij te kopen!
Goede service en ondanks de drukte in de winkel toch de tijd nemen om alles goed af te handelen
20 jun 2023

Top!

Aardige medewerksters, goed geholpen en blij de winkel uit gegaan. Leuke betaalbare sieraden!
15 nov 2023
Duurde erg lang voor dat we geholpen werden terwijl er niet veel mensen in de winkel waren
21 nov 2023
Een prachtige armband gekocht. Vriendelijk en deskundig geholpen. Voor herhaling vatbaar.

aardig en behulpzaam personeel

nieuw batterijtje in mijn horloge gedaan met alle voorzichtigheid en hij doet het weer!
24 dec 2023
Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen voor een kerstcadeau voor mijn dochter.
13 jul 2023
Aardige verkoopster die goed meedacht en ons hielp bij t bedenken van een goed kado
6 jun 2023
Alles is perfect hele lieve meisjes hele aarddag en doet alles voor klanten. Top
Prettige en vriendelijke medewerkers en leuke spullen gekocht voor de kleinkids
10 aug 2023
Ik werd snel geholpen en de medewerker was eerlijk over wat wel en niet kon.
4 jun 2023
Vriendelijke vrouw leuk dat je gelijk korting kreeg toen je member werdt
17 jun 2023
Goede en snelle service. Maar ook een vrolijke dame die ons hielp.
14 okt 2023
Ja heel erg goed te veel mensen in winkel en te wijnig personeel
27 jun 2023
Vriendelijke bejegening door het personeel, fijne winkelervaring.
We werden goed en leuk geholpen, met het uitzoeken van een ring.
1 nov 2023
Nette en vriendelijke behandeling. Goed advies Heel tevreden