Lucardi Juwelier Drachten

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden259 beoordelingen in totaal

30 apr 2024
Vanmiddag heb ik met mijn buurmeisje haar eerste oorbellen uitgezocht. De dame die ons hielp was heel aardig en ze mocht van haar alle 6 oorbellen proberen die ze leuk vond om zo te kiezen. Dit was erg fijn omdat ze nogal onzeker was over haar keuze. De dame heeft ons erg goed geholpen

14 jan 2024
Waarschijnlijk had er net een medewerker pauze waardoor er maar 1 medewerker in de winkel stond. Het was erg druk daarom was de wachttijd bovengemiddeld lang. Dat het druk is in de winkel is uiteraard wel positief. De hulp die we kregen was goed. Ik ben blij met mijn nieuwe oorbellen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Drachten

27 apr 2024
22 apr 2024

Drukt

Als het druk is staan ze er naar met z'n 2en of soms alleen. Zo als met moeder. Mogen er wel meer staan

Goede hulp en service

Ik kreeg mijn geld terug voor een verkleurde ring en eerst goed geholpen met informatie over soorten metalen en kon ringen passen om te kijken wat het mooiste zou staan. Betreft de ring om de middelvinger, ik wou graag iets dat bij de andere zou passen.

Fijne winkel en smaakt altijd naar meer

Ik vind het assortiment en de producten geweldig, kom vaak met meer thuis dan van te voren gepland. De kwaliteit van de producten is prima en het personeel vriendelijk en kundig en nemen zoveel tijd als je nodig hebt
Ik vindt het altijd goed bij jullie om iets te kopen, de dames zijn altijd heel gezellig en vriendelijk.
Super lief leuk en aardige medewerkster snel geholpen !!!
Leuke winkel Vriendelijke verkoopster
Prettige bediening