Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

718 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.751 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

14 jul 2023
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik dinsdag een boekje voor mijn dochter en schoonzoon had besteld dat ze als verrassing woensdag zouden ontvangen maar ik krijg sindsdien steeds de melding dat de levering is vertraagd en verder geen bericht wanneer het dan wel komt. Het is iets wat door de brievenbus kan. Waarom duurt het zo lang? Covid is al een hele poos voorbij. Dat kan toch niet de reden zijn?

Beoordelingen voor Gospel.nl

Goede service

Na bestelling, snel bezorgd.
Snel en adequate levering
Snelle en nette levering!
Snel en keurig bezorgd
Heel vlot verstuurd!