bulbby.com/nlBeoordelingen

Simply Colors Nederland B.V.
Oostergracht 7
3763LX Soest
Kamer van Koophandel 34219127
Ellen Schepers

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

4.57/5.00

1.941 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bulbby.com/nl

Al een paar keer besteld bij bulbby en alles was steeds in orde.
Hetgeen ik besteld had was volledig naar mijn verwachting, mooi op tijd geleverd
Mooie kwalitatieve producten. Heb al enkele geboortecadeautjes gekocht en steeds zeer tevreden. Leuk om iets origineels af te geven.
Fantastisch
Bij de levering was er iets misgegaan. Nadat ik gebeld had daarover, hebben ze mij goed geholpen. Prima service dus. De afwerking van het product was niet helemaal top, maar wel voldoende.
De tas had wel een probleem, ik heb hun gemaild en die hebben meteen excuses gestuurd en ik krijg nieuwe tas gestuurd meteen de volgende dag. Heel netjes en prima service. Ik koop nergens anders iets voor de school van mijn kind. Bulbby doet het echt uitstekend.
Leuke producten en goede service!
Volledig naar wens
Goede kwaliteit, snel bezorgd. Perfect!!
Snel, ziet eruit zoals verwacht en gehoopt
Altijd verrassend!
Top, mooie producten met een goede bedrukking voor een nette prijs. Snelle levering.
Prachtige knuffel
Goed afgeleverd. Product ziet er uit zoals ik had verwacht. Product ook duurzaam ingepakt. Ik ben tevreden.
Het kinderschort en koksmuts werden netjes en binnen redelijke tijd geleverd. Zien er mooi uit en meteen in gebruik genomen door mijn kleinzoon. De aangeboden korting van 15% werd helaas voor mij niet verwerkt. De tekst die ik had opgegeven om op de kaart te zetten, ontbrak , zodat de achterkant op de kaart blanco was. Heel jammer.
Mooi product
Super mooie producten
Super service! Ik wilde 2 prints op kookschorten laten drukken. Deze zijn helemaal naar wens geworden. Heel mooie kwaliteit en een hele snelle service. Dankjewel!
Niettegenstaande een beschadigd produkt was de service duidelijk en werd er héél goed uitleg gegeven.Daardoor is alles prima opgevolgd en verlopen.En snel was het probleem opgelost.
Prettige service, ook aan de telefoon. Snelle levering.