tennispro.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.874 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

8 jul 2023
6 jun 2023

Non-customer service

11 jul 2023
Good afternoon, Unfortunately we have not received your email, please check that you have written to the correct email address: info@tennispro.nl. The order placed the night before (9:30 p.m.), was already processed and ready for shipment in the morning. Consequently, it was indeed no longer possible to modify your order. Thank you for your understanding. Sentimos las molestias ocasionadas. We apologise for any inconvenience caused. Regards, Customer Satisfaction Team
1 jun 2023
Retour zending moesten we zelf betalen. En moest naar België gestuurd worden dit maakte het nog duurder. Terwijl er ook een depot in Nederland zit. Kosten 10 euro. Dit belemmerde ons om nog een keer schoenen te bestellen voor onze zoon. De vorige waren te klein maar we weten niet of 1-2 of 1 maat groter de juiste zijn. Dus ergens anders besteld waar we gratig retour kunnen sturen als dat nodig is.
11 jul 2023
Goedendag, Wij kiezen voor lage verkoopprijzen en dit leidt inderdaad tot een betalende retourkost. De schoenen die u bij ons aankocht betaalt u elders een stuk duurder, terwijl u bij ons aankocht met 48% korting! Wij belonen onze klanten graag met lage verkoopprijzen. Een depot in NL hebben wij niet. Bedankt voor het begrip.
7 jan 2024
Klantonvriendelijke retourprocedure! Te grote doos en retourneren naar Belgiē op eigen kosten + handmatige invoer. Absurd! Op 27 februari volgt dan een antwoord van Tennispro.nl nadat ik op 7 januari (!!!!) een reactie plaats. Ik heb helemaal geen begrip Tennispro.NL! Jullie retourprocedure is klantonvriendelijk, niet in het minst vanwege het feit dat jullie een absurd grote doos hebben gebruikt.
Heb mijn pakket nooit gekregen.. Stond bij dat ik het ontvangen heb, maar waarschijnlijk hebben ze het beneden in het trappenhuis gelegd terwijl ik gewoon thuis was sam3n met mijn zoon. Niet aangebeld niks. Ook geen briefje in mijn brievenbus niks. En dan is het wel erg gemakkelijk voor voorbijgangers om zo een pakketje mee te nemen.
22 jul 2023
Heb na een week gebeld waar mijn pakket bleef, zou met 2-3 werkdagen geleverd worden! Na bellen al snel bericht dat het verzonden ging worden. Na 9 dagen werd het bezorgd door UPS die het pakket in de voortuin hadden gelegd! Kreeg mail met foto maar iedereen had het zo mee kunnen nemen!!!
4 aug 2023
Beste, Door de drukte van de soldenperiode liep de verzending inderdaad wat vertraging op. Echter werd dit op voorhand gemeld bij het afronden van de bestelling. We nemen dit verder op met UPS om onze service in de toekomst nog beter te maken. Alvast bedankt! Tennispro Klantendienst
3 jun 2023
Ik heb reeds 3 maal ADIDAS BARRICADE GRAVEL TENNISSCHOENEN gekocht maar deze laatste zijn op een andere leest gemaakt en veel te smal t.o.v vroeger. Ook het terugsturen heeft mij 6.40€ gekost en zal dus geen bestellingen meer doen die ik moet passen of niet zeker van ben. Peter
11 jul 2023
Goedendag, Wij kiezen voor lage verkoopprijzen en dit leidt inderdaad tot een betalende retourkost. De schoenen die u bij ons aankocht betaalt u elders een stuk duurder, terwijl u bij ons aankocht met 44% korting! Wij belonen onze klanten graag met lage verkoopprijzen. Jammer dat de leest niet naar uw wens is, dit valt uiteraard buiten onze bevoegdheid.
Hoe je als klant iets zou moeten retourneren zou duidelijker omschreven moeten worden! Als ik geweten had dat ik €12 retourkosten moest betalen had ik niet besteld! Het is niet klantvriendelijk helemaal niet als het product wel naar wens is maar maatvoering veranderd is!!!
23 jun 2023
Later verzonden dan op de site aangegeven staat. Hierdoor te laat om nog cadeau te doen. Retour sturen moet je zelf betalen. Dat heb ik niet duidelijk kunnen lezen op de site. Kostte me uiteindelijk 11 euro om te retouren.
11 jul 2023
Goedendag, Jammer dat uw geschenk te laat aankwam. Echter verscheen bij het afronden van de winkelwagen "Door de drukte kan het zijn dat uw pakket wat langer onderweg is dan gewoonlijk. We doen er alles aan om uw bestelling spoedig aan te leveren. Alvast bedankt voor uw begrip!". Uiteraard mag u ons altijd contacteren voor dringende verzendingen. Wij helpen graag waar mogelijk.
6 sep 2023
De retourkosten van het product waren 12,50 EUR via PostNL doordat het naar België terug gestuurd moest worden. De verzend- en retourkosten waren zo 18,50 EUR voor een tennisrokje van 32 EUR. Dit is niet in verhouding.

Artikel niet geleverd

Artikel was in voorraad en zou in 2-3 dagen geleverd worden. We zijn 14 dagen verder en mijn pakje is ergens onderweg waarschijnlijk verloren gegaan, want het is nog steeds niet aangekomen. Er komt geen reactie.
13 jul 2023

Trage levering uit voorraad en een account aanmaken is verplicht ...

Levering van één klein artikel duurt bijna 2 weken, terwijl dit op voorraad is. Daarnaast moet je een account aanmaken om te kunnen bestellen. Niet voor herhaling vatbaar.
27 jul 2023
Beste, het klopt inderdaad dat de verzending van je bestelling wat meer tijd in beslag nam door de drukte van de koopjesperiode. Echter werd hier melding van gemaakt bij het afronden van de bestelling. We doen er steeds alles aan om de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Bij problemen kan je steeds contact opnemen met de klantendienst. Met vriendelijke groeten, Afdeling Kwaliteit en Klantenservice