tennispro.nl

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.859 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

11 feb 2024
RW
Ryan W.
Almere
4 feb 2024

Zelf betaalde retourzending naar BELGIË

Let op: als je iets wilt retourneren, dan moet je zelf betalen voor verzending naar België. Ik begrijp niet waarom ik iets koop op een .nl website maar retouren naar BE moeten worden gestuurd. Dat lijkt me onwettig.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Alle informatie met betrekking tot het retourneren staat op onze website vermeld. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Kwaliteit van product, zeer slecht. Volgens experts mag het niet verkocht worden. Slecht bedrijf!
Antwoord van tennispro.nl
Beste, na uw klacht werd meteen een onderzoek opgestart. Dit onderzoek is echter nog lopende. We houden je op de hoogte van zodra er meer nieuws is. Alvast bedankt voor je begrip! Sportieve groeten, Tennispro klantendienst
Retourneren vond ik niet fijn
Antwoord van tennispro.nl
Beste, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid.Bij klachten mag u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u graag verder. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Op tijd bezorgen
Antwoord van tennispro.nl
Beste, uw bestelling werd door ons de dag zelf nog verzonden, maar liep helaas enige vertraging op bij de verzendmaatschappij. Onze excuses hiervoor! Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
JV
johnny v.
oostende
27 jan 2024
Zeer goede prijs / kwaliteit van de door mij gekochte padelschoenen , merk Wilson .
6 jan 2024
Leuk tennisracket voor ons 2 jarig kleindochtertje. Jong geleerd....
FK
Frank K.
Amstelveen
28 jan 2024
Wysiwyg en snelle correcte verzending en levering!
Spullen netjes bezorgd. Goed prijs.