tennispro.nl

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.859 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

Super mooie prijs, tennisschoenen van Babolat, schoenen zitten fijn.

Goeie service

Klantendienst reageert snel en correct. Ik raad deze webshop aan
MB
Marijke B.
Deventer
Prachtige tennisschoenen voor die prijs…
Levertijd, binnen 2 dagen gearriveerd
Goede communicatie en snelle levering
Goede producten; vlotte levering
Prima proces! Geen verrassingen