tennispro.nl

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.859 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

14 apr 2024

Geen terugbetaling

Had een shirt bestelt kwam gewoon binnen maar was te groot, heb het shirt 2 weken geleden terug gestuurd heb nog steeds geen geld terug.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Beste, bij de verwerking van uw retourzending stuurden wij u een mail om meer informatie op te vragen. Helaas ontvingen wij hierop nog geen antwoord. We voeren daarom meteen de terugbetaling voor je uit. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice

Still waiting for delivery

Unfortunately, I have been waiting for my order for more than a week. Received few updates and no reason why it is taking so long.
Antwoord van tennispro.nl
Dea customer, Your order was placed on 17/04 and it has not yet been a week. As indicated on our website, delivery takes 2 to 3 working days. So your order will be delivered to you today, at the latest tomorrow. In case of problems you can always contact our customer service. We will be happy to help you. Best regards, Customer Satisfaction Team
Na 5 dagen nog niet steeds niet geleverd; geen idee waar de levering op dit moment is, of wanneer het zal afgeleverd worden
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Het pakket werd door ons op tijd verzonden. Echter merken we dat het pakket wat vertraging opliep bij de verzendmaatschappij. Onze oprechte excuses daarvoor! We bekijken dit verder om onze service in de toekomst nog beter te maken. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice

- matig tevreden

- Verzending duurt lang - product is onvoldoende beschermd tijdens het transport —> loopt beschadiging op
De shirts opsturen. Nog steeds niets ontvangen en niets gehoord van u.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Onze excuses dat uw pakket enige vertraging oploopt. Echter zal dit volgens de verzenddienst spoedig bij je aangeleverd worden. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Bij vragen of problemen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u graag verder. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Door het paasweekend is de aanlevering vertraagd, dit door de vrije dagen vrijdag 29/3 en maandag 1/4. Hierdoor kon uw bestelling pas 2/4 worden verzonden. Mocht u nog vragen hebben, contacteer ons gerust. Wij helpen graag verder. Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice
19 mrt 2024
Ik kreeg geen bevestiging per mail wat je normaal wel krijgt na een bestelling. Ik heb toen zelf gemaild naar ze en toen bleek dat mijn bestelling toch onderweg was. De bestelling kwam toen ineens heel snel. Verder prima hoor en hetgeen ik besteld had was ook helemaal ok.

Tennis pro 👍🏼

Bestellen bij tennis pro is perfect. Alleen DHL zegt dan eerst we komen van 10:00 tot 15:00 en dan om 14:45 lees je dat ze 14:45 of later komen. En omdat je een handtekening moet zetten is dat heel vervelend. Dus ik vind hun bezorger zeer storend

Scherpe prijs, geen mail verkeer?

Ik ben heel blij met m’n padel racket voor een scherpe prijs! Wat in deze tijd op z’n minst vreemd is, is dat er via de mail geen enkele communicatie plaatsvindt. Geen bevestiging van betaling, verzending…niks. En dat de 2/3 dagen leveren, 4 dagen zijn. Verder niks op aan te merken!
24 mrt 2024
Meestal zijn de producten nergens goedkoper en de service is erg goed!