hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

22 aug 2023
10 augustus een hoesje besteld,nu al 2x vertraagd en vervolgens krijg ik een mail dat het hoesje pas 10 Oktober verzonden word...2 maanden wachten op iets wat ik al betaald heb. Voor mij de laatste keer dat ik hier iets bestel
5 sep 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
26 sep 2023

Hier niet bestellen!

Hoesje 2 weken geleden besteld en nog niet ontvangen. Ik krijg elke dag een mail met de mededeling dat mijn bestelling vertraagd is en deze de volgende dag verstuurd zal worden. Er valt geen contact met het bedrijf te krijgen
27 sep 2023
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
11 jun 2023

Kwaliteit van de afdruk is slecht…

Kwaliteit van de afdruk is zo slecht dat deze binnen 1 week gebruik al scheurtjes vertoont, erg jammer was een leuk product maar ik zal deze hoesjes met eigen foto niet aanraden om te kopen ivm de kwaliteit van de afdruk
16 jun 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
27 aug 2023

Duurde te lang en geen goede afsluiter

Het duurde vrij lang voor ik reactie had op mijn antwoorden. Nadat jullie een vraag hadden gesteld. En eerst was mij een nieuw hoesje beloofd en later werd dat veranderd naar 50 van het bedrag terug te krijgen
5 sep 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
20 sep 2023
Bestelling is 4x vertraagd, geen enkele compensatie die ze daartegenover zetten, alleen een standaard mail krijg je dan en nergens is er een mailadres of telefoonnummer te vinden zodat je contact kan opnemen.
21 sep 2023
Hallo Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
1 jul 2023

Zeer trage levering

Ik zit nog steeds te wachten op 2 ontzettend vertraagde hoesjes. Wilde ze graag voor m'n vakantie hebben, ruim op tijd besteld, 2 weken na bestelling nog steeds niets. Teleurstellend.
6 jul 2023
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
18 okt 2023
Slecht weet niet als ik nog een keer bestel Elke dag een mail dat er vertraging op zit en dan zeggen ze vandaag besteld morgen in huis heb 10 dagen op mijn bestelling moeten wachten
15 okt 2023

Lange bezorgtijd, voor 1600 besteld morgen in huis, nee dus…

Het duurde ontzettend lang voordat de hoes er was. Voor 1600 besteld morgen in huis is niet gebeurd. De oder is erg vaak vertraagd waardoor ik de hoes van pas 10 dagen later kreeg.
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Ik gelijk een berichtje gestuurd geen antwoord gekregen het hoesje is beschadigd er zit wit vlek je bij p erg jammer het was voor sinterklaas cadeautje vriendelijk José
19 okt 2023
Bestelling was veel te laat voor een verjaardag! Elke keer een mail dat het vetraagd is en geen goede klantenservice alleen maar automatische mailen wat erg irritant is!
Antwoord van hoesjemaken.nl
Voor de 2e keer op rij is de bestelling vertraagd, Wel extra betaald om er zeker van te zijn op tijd te ontvangen maar niet op tijd ontvangen maar wel extra betaald.
16 jul 2023

SUPER SLECHT!!!!

Ik had besteld voor DHL PREMIUM. Pas na 3 dagen later was mijn pakketje aangekomen. Normaal moest dat de dag erna toekomen. Heb mijn geld zelfs niet terug gekregen.
19 jul 2023
12 sep 2023
Extra betaald zodat het hoesje snel verzonden zou worden. Echter kwam het hoesje 4 dagen later. Te laat verstuurd. Het hoesje was echter wel van goeie kwaliteit.
22 nov 2023
25 sep 2023
Het was vervelend voor 2 weken geleden besteld, kreeg steeds mails dat het vertraagd was, het was gewoon beetje vervelend omdat het een verjaardagscadeau was
27 sep 2023
21 jul 2023
Slechte communicatie, je krijgt iedere keer het zelfde antwoordt terug. Je kan niemand persoonlijk spreken. Voor ons nooit meer hier een hoesje bestellen.
2 aug 2023
21 mei 2023

Afspraken

Je afspraken na komen. Want door een fout is het te laat verstuurd en binnengekomen. Terwijl er op de website stond dat je het optijd binnen zou krijgen
25 mei 2023
Ik wás een tevreden klant voorheen. Maar nu dat HM een fout maakt blijkt het ineens erg lastig te zijn om dat te erkennen en de koop ongedaan te maken…
17 okt 2023
Ze geven aan en je moet meer betalen zodat je op tijd/ afgesproken tijd je telefoon hoesje krijg en dan krijg 3 dagen later dan wat aangegeven wordt.
15 okt 2023
Op 3 oktober iPad hoes besteld en nog steeds niet geleverd. Krijg elke dag een mail dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Waardeloos!
10 okt 2023
Ik heb geen hoesje gehad en betaal bij deze ook niet was mijn overleden hondje dus echt belangrijk maar na zoveel tijd hoef ik m niet meer