hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

28 sep 2023
Wacht al 2 weken op hoesje, krijg iedere dag een mail met de mededeling fat de levering vertraagd is.
4 okt 2023
Hallo Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
21 mei 2023
Magneet hoesje onvoldoende sterk waardoor deze niet op tablet blijft zitten. Zeer moeizaam bereikbaar
25 mei 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
15 nov 2023
Betere voorbeeld van hoe het hoesje eruit ziet… nu heb ik iets besteld wat ik eigenlijk niet wil
15 nov 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, nemen wij rechtstreeks contact met u op. U kunt ons contact binnenkort verwachten. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Wij doen er alles aan om de zaken goed te maken en een betere ervaring voor u te garanderen. Hartelijke groeten, hoesjemaken.nl
11 okt 2023
Ik ben godverdomme elke dag bezig met uitzoeken hoe en wat en nooit krijg ik een normaal antwoord
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 sep 2023
Het hoesje is niet goed gelukt, drukkwaliteit is matig, er zitten overal gaatjes in het patroon.
11 sep 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 okt 2023

het is geen goede kwalitiet en geen…

het is geen goede kwaliteit en geen stevig hoesje ik wil echt mijn geld terug! echt heel slecht
4 okt 2023
Ik wacht al weken op mijn pakketje maar komt maar niet binnen , en de service doet er niks aan
13 aug 2023

Foto slecht afgedrukt

Tot 2x toe foto verkeerd afgedrukt, Krijg moeilijk contact Geld terug gevraagd, ben benieuwd
24 aug 2023
Volgens afspraak leveren, sneller de restitutie terugstorten en fatsoenlijk bereikbaar zijn.
4 okt 2023
Een hoesje besteld, en nogsteeds niet binnen terwijl ze zeiden dat die al binnen moest zijn
16 okt 2023
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
29 sep 2023

Slechte verzending

Ik heb al besteld op 16/9 en zou het ontvangen op 21/9, maar nu nog steeds niks ontvangen.
22 jun 2023
3 hoesjes besteld 2 geleverd en alle 2 scheve bedrukking terwijl op de site alles oke was
28 jun 2023
15 okt 2023
We didn’t get the product at all, no customer service to contact. A total waist of money.
16 okt 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
10 sep 2023
Speciaal bijbetaald om zeker de dag erna geleverd te worden en zoals altijd vertraging
11 sep 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
9 sep 2023
Het hoesje paste niet goed om de telefoon en de foto was een beetje aan de wazige kant
20 jun 2023
Hoesje is goed aangekomen alleen bescherm glas die ik heb mee besteld . Was beschadigd
21 jun 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
2 okt 2023
Mijn hoesje is heel slecht afgeleverd en geen goeie kwaliteit al die foto’s zijn wazig
4 okt 2023
Hallo Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
14 okt 2023
Telefoon hoesje heel ongemakkelijk om vast te houden. Onder, boven en zijkanten open
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 sep 2023

bestelling vertraagd

Ik krijg nu al ruim twee weken dagelijks een mail dat mijn bestelling is vertraagd
27 sep 2023
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team

Slecht

Me betaling is schijnbaar niet doorgekomen en heb me artikel nooit gekregen