kulina.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden89 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 feb 2023
kulina.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Fijne webshop en snelle levering jammer dat je niet kunt zien als ze het pakketje versturen hoe lang het duurt voordat het aankomt Pas op dag van verzending en op dag van levering krijg je berichtje tussendoor kun je dus niet kijken hoe lang het duurt

Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit

Beoordelingen voor kulina.nl

F. T.
Middelstum
9 aug 2023
2 aug 2023

Al heel lang aan het wachten…

Op 26 nov heb ik een waterkoker besteld. Deze is verzonden op 30 nov, maar heb nog steeds geen waterkoker ontvangen. Het is vandaag al 7 dagen geleden dat ik een verzendbevestiging heb gehad. Op de site van DHL staat ook al 7 dagen zending is aangemeld. Telefonisch niet bereikbaar. Probeer al de hele week te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Vraag mij af of ik de waterkoker nog krijg…
Antwoord van kulina.nl
Hallo Demirel, het spijt ons erg voor het lange wachten, helaas is je pakket onderweg zoekgeraakt. Ik zie dat je al een vervangende bestelling van ons hebt ontvangen. Is alles in orde? We wensen je een vrolijk kerstfeest, vriendelijke groeten. Kulina.nl

Bestelling niet geleverd

Bestelling van 21-10 zou op 23-10 verzonden zijn. Track/tracecode ontvangen. Trace gaat niet verder dan overdracht aan vervoerder op 24-10. Trackingcode is bij vervoerder DHL niet bekend. Mail aan Kulina hierover (31-10) is nog niet beantwoord. (dd 3-11)
21 nov 2023
Hallo, bedankt voor uw feedback. Excuses, de e-mail heeft ons niet bereikt. We hebben zojuist via de recensie vernomen over de bezorgingsproblemen en zijn onmiddellijk begonnen met het oplossen van de situatie met de vervoerder. Als het pakket niet binnen de volgende week wordt bezorgd, wordt uw bestelling onmiddellijk terugbetaald en zullen we een claim indienen bij de vervoerder op eigen risico (u hoeft niet te wachten tot dit is verwerkt). We streven naar maximale klanttevredenheid en een positieve winkelervaring. We vertrouwen erop dat u geen vertrouwen verliest in onze service vanwege deze onaangename situatie met de vervoerder. We zullen er alles aan doen om de situatie naar uw tevredenheid op te lossen. Kulina.nl
26 nov 2023
Leveren te laat
Antwoord van kulina.nl
Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen voldeden met uw aankoop. De vertraging werd veroorzaakt door het grote aantal bestellingen tijdens het Black Friday-sale-evenement dat deze week plaatsvond. De vervoerders hebben ook moeite met leveren, aangezien de Black Friday-sale-promoties ook op andere online winkels actief zijn. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Uw Kulina.nl
28 jul 2023
Product niet op voorraad na bestelling, moet nu max 4 weken wachten totdat het binnen is….
8 aug 2023
Hallo, bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Het spijt ons zeer dat het laatste artikel door een klant voor u is uitverkocht. Het product is al besteld bij de leverancier en wij denken dat de levertijd veel korter zal zijn. Wij stellen uw begrip op prijs en bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Kulina
RB
Rob B.
Doesburg
20 sep 2023
Levering is beschadigd aangekomen en Kulina is telefonisch niet te bereiken
27 sep 2023
Hallo Rob, het spijt ons zeer dat de telefoonlijn is uitgevallen. Het spijt ons dat het product beschadigd is aangekomen. We zagen dat je ook een klacht hebt ingediend op onze website. Mag ik ook om foto's van de schade vragen? Plus informatie over de buiten- en binnenverpakking? Voeg deze informatie toe aan de e-mail of het klachtenformulier en we nemen contact met u op voor een oplossing/compensatie. Hartelijk dank, vriendelijke groeten Kulina.nl
Zorgen dat mijn bestelling wordt geleverd
Antwoord van kulina.nl
Hallo, Bedankt voor je feedback. Accepteer alsjeblieft onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de vertraagde levering. De Nieuwjaarsuitverkoop leidde tot een onverwachte hoeveelheid bestellingen, wat resulteerde in een korte vertraging in onze normale verwerkingstijden. We hebben informatie over de verlengde levertijd toegevoegd aan het bestelmandje voor onze klanten. Volgens de trackinginformatie van onze vervoerder is de zending afgeleverd. We begrijpen het belang van tijdige levering en nemen stappen om vergelijkbare vertragingen in de toekomst te minimaliseren. Momenteel zijn onze operaties teruggekeerd naar normale bezorgdagen waar bestellingen dezelfde dag worden verzonden of de volgende dag. We hopen oprecht dat dit incident je er niet van weerhoudt om in de toekomst aankopen bij ons te doen. Bedankt voor je begrip en geduld. Kulina.nl
Slechte levering
Antwoord van kulina.nl
Hallo, Bedankt voor het vertrouwen. Nogmaals onze excuses voor de lichte vertraging in de levering als gevolg van de drukte bij de vervoerders tijdens de kerstperiode. De bestelling is ontvangen op vrijdag 29 december toen de druk op de vervoerders nog hoog was. De bestelling is dezelfde week van verzending al afgeleverd. Dank voor je begrip. Kulina.nl