Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Mijn dochter zat te twijfelen met een 3de gaatje in der oren en over een helix ..al maanden! In de kruidvat begon ze er weer over ..ik kon het niet aanhoren meer en besloot spontaan haar mee te nemen naar Lucardie Hellevoetsluis. En niks was te gek het kon 3de gaatje geschoten en de felix er achteraan. De dame hielp ons goed en met humor.. En ze gaf de nodige info over de verzorging. Dus ik heb een blije dochter..en ik weet war ik moet geven met de feestdagen😉

30 mrt 2024
Sieraden uitzoeken met je kleindochter van 8 moet normaal gezien erg leuk zijn!! De dame die ons deze keer hielp hoorde zeker weten niet thuis in ons winkelbezoekje nors, onvriendelijk, en zeker niet de leukste verkoopsters. Na het afrekenen werden mijn kleindochter haar sieraden een mooie zilveren ring en nieuwe zilveren oorbellen in een zakje bij elkaar gestopt en op de toonbank gelegd. Veel plezier met je aankoop kon er niet af waarop mijn kleindochter buiten zei oma wat een niet lieve mevrouw hè! Jammer hoor verpeste het wel.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

Prima geholpen
14 apr 2024
30 mrt 2024
Heel vriendelijk geholpen, ik zoekte een kado voor onze kleindochter. Zo leuk geslaagd, en onze kleindochter heel blij met haar kado. Dankejewel Lucardi
16 mrt 2024
Ik werd vriendelijk begroet en naar een vraag heel netjes geholpen. Niks op aan te merken.
Kon gelijk member worden. En heeft me heel leuk geholpen Geen idee wat er beter kan
GK
Gerda K.
Hellevoetsluis
18 feb 2024
Leuk geholpen door de verkoopster,en veel keuze in de winkel.
Goed advies gehad en vriendelijk geholpen. Prachtig ingepakt
PS
Petra S.
Abbenbroek
Vriendelijk personeel. Fijn geholpen.
10 mrt 2024
Geduldig heid en vriendelijkheid
er was deze keer minder aandacht voor de client
Vond de verkoopster niet zo klant vriendelijk
Was prima, wij keken rond nadat batterij van mijn horloge vervangen was waren als enige in de winkel, maar mevr kwam niet vragen of we ergens naar opzoek waren en of ze ons verder kon helpen. Had ik wel wat klantvriendelijker gevonden.
Lieve verkoopster en heel behulpzaam stemt echt af op de klant! Super mooi verpakt ook! Mijn vriend was blij met de keuze die die kon maken!
Prettige ervaring met het personeel. Ondanks de zaterdag werd ik snel geholpen. Verder geen voorstellen tot verbetering.
4 feb 2024
Genoeg keuze en vriendelijk personeel. Geen idee, we zijn goed geholpen en waren snel klaar