Lucardi Juwelier Hilversum

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden206 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

De service en ehulpvaarfigheid van de verkoopster waren zeer goed
11 feb 2024
Goede service, vriendelijk en de tijd voor de klant nemen
Behulpzame en vriendelijk personeel
Sieraden betaalbaar!.
Vriendelijke service
Personeel is super!!
Heeeeell mooi 🔥🔥🔥🔥

keurig netjes geholpen

23 jun 2023

Fijn shoppen

Hele lieve dames die de kinderen en mij vriendelijk geholpen hebben. Het horloge was wat te groot voor mijn dochtertje en die is gelijk kleiner gemaakt doormidden van een extra gaatje. Mijn zoontje heeft een leuke ketting uitgekozen en een stoer armbandje. Ze mochten passen en kijken en helpen het laatje dicht te doen. Zulke dingen waarderen kinderen heel erg en ik als moeder natuurlijk ook.
In elke stad een fijne plek om te zijn! *personeel is betrokken met hulp en advies! Of ze laten je in alle rust zelf nadenken. En ook in het algemeen hele goeie service! De producten zijn van prima kwalliteit en de materialen worden heel duidelijk aangegeven! De winkel geeft een fijn en warm gevoel. Shop er al meer Dan 10 jaar
9 aug 2023
Ik kwam binnen en werd vriendelijk begroet en geholpen. Ik kwam mijn horloge verlengen en dit werd meteen gedaan. Helaas was de prijs van deze service met 66% omhoog gegaan, maar mij werd verteld dat dit elders zelfs nog prijziger kan zijn. Ik nam er nog een leuke ring bij en er werd nog een fijne dag gewenst.
16 aug 2023

Erg fijne winkel!

Het was erg druk in de winkel, maar ondanks dat het druk was namen de medewerkers hun tijd om iedereen goed te helpen. Mijn dochters hebben nieuwe oorbellen uitgezocht en we werden zelfs geholpen om de nieuwe oorbellen in te doen. We komen er graag. Altijd goede service en goede adviezen en erg vriendelijk.

Perfecte service

Ik kwam in de winkel en beide medewerksters waren bezig na een korte begroeting en de kans zelf eerst te kijken, kreeg ik als klant service aangeboden. Dit was een perfecte timing. Samen even wat oorbellen bekeken om cadeau te doen. Super geslaagd!
Het was een hele fijne service, ik zocht iets specifiek en de lieve medewerkers konden meteen aanwijzen en meedenken waar het lag. Het was een cadeautje dus ze hebben het super mooi ingepakt en echt de tijd genomen voor mij als klant, super fijn!
3 okt 2023
Uitstekende service en goede tips. Leuk dat het team er al zo lang staat, fijn, die bekende gezichten. Het assortiment lijkt ineens een vernieuwspurt doorgemaakt te hebben: gaaf! Ik kon weer naar hartelust shoppen vandaag.
1 nov 2023
Toppers wat een fijne winkel Ik werd zeer goed en vriendelijk geholpen werd geholpen met een account aan te maken en kreeg ook nog eens 10% korting nu en voor verdere aankopen geweldig top winkel.
19 nov 2023
De verkoopster was behulpzaam en vriendelijk. En fijn dat ze geduldig was omdat ik nogal een twijfelaar ben. Uiteindelijk een ring uitgekozen en die heeft ze voor mij besteld in de juiste maat.
28 jun 2023

Zeer klant vriendelijk

Super vriendelijk en nemen de tijd om je te helpen. Ben altijd erg enthousiast. Ook als je een cadeautje moet kopen en niet precies weet wat je moet uitzoeken, kunnen ze je fantastisch helpen!
YV
y v.
soest
21 aug 2023

Ze laten je rustig rond kijken.

Rustig laten rond kijken, als ik hulp nodig heb? Roep ik er iemand bij, en altijd goed advies.niet meteen naar je toe lopen, ze laten je rustig je gang gaan.Houden Zo, top
21 jun 2023
Leuke oorbellen gekocht, ik werd goed geholpen. De dame was vriendelijk en behulpzaam. Nu ook een lidmaatschap kaart gekregen, waarbij ik recht heb op 10 procent korting