Lucardi Juwelier Hilversum

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

21 jun 2023
Leuke oorbellen gekocht, ik werd goed geholpen. De dame was vriendelijk en behulpzaam. Nu ook een lidmaatschap kaart gekregen, waarbij ik recht heb op 10 procent korting
23 mei 2023
Altijd netjes bezorgd en sieraden blijven super mooi ook na lange tijd. En heel belangrijk betaalbaar voor elke portemonnee
15 okt 2023
Al mijn sieraden komen hier vandaan ik ga nooit ergens anders heen om dat ik weet dat dit goeie kwaliteit is

Helemaal prima

Kleine winkel en toch meer dan genoeg keuze. Prijzen zijn top en niet belachelijk hoog. Personeel vriendelijk.
29 okt 2023
Het meedenken van de medewerkster en haar suggestie een pas aan te maken voor korting op de aankoop.
19 okt 2023
Vriendelijke en deskundige hulp, goede adviezen. Fijne winkel, goede producten voor prima prijs.
7 jun 2023
Ik word altijd fijn geholpen en dat is een pluspunt. Mooie sieraden en voor ieder wat wils
De service is heel goed van jullie en de verkoopsters die er staan, zijn heel vriendelijk.
9 nov 2023
Zeer vriendelijke hulp gehad . De dame dacht goed mee om tot een beslissing te komen.
15 jul 2023
Vriendelijke verkoopster, hygiënisch en duidelijk in communicatie. Secuur!
Super vriendelijk geholpen met de aankoop van gouden ring met diamanten!
21 nov 2023

Top geholpen

Eerlijke en lieve vrouw die me hielp, bij het uitzoeken van oorbellen.
31 okt 2023

Super leuk

Heel leuk, lief en spontaan geholpen met m’n nieuwe oorbelletjes!!
De service en ehulpvaarfigheid van de verkoopster waren zeer goed
21 nov 2023

Goed gedaan!

Snelle, vriendelijke verkoopster die me uitstekend geholpen heeft.
21 okt 2023
Fijne werknemers, goede service en een brede keuze aan producten.
15 jul 2023
Aardige en hulpvaardige verkoopster, die mij fijn heeft geholpen.
17 nov 2023
Vriendelijke dames, voldoende keus in diverse maten armbanden.
20 okt 2023
De uitleg van de medewerkers en de keuze uit het assortiment.
Fijne winkel alle tijd voor de klant. Vriendelijk personeel