Lucardi Juwelier Hilversum

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

Ik kom er al jaren, ze hebben leuke items daar ben ik wel blij 😁 mee.
9 mrt 2024

Super winkel

Mooie vitrine om rustig te zoeken. En betaalbare prijzen.
de hulp die ik kreeg toen ik terug kwam met een kapot item
17 feb 2024
Werd gelijk vriedelijk geholpen. Totaal niet opdringerig.
17 feb 2024
Prima product, blij met aankoop en service was prima.
Super fijn geholpen! Bedankt voor de goede service
De service in de winkel vond ik heel goed.
Heel fijn en snel geholpen
Vriendelijk en behulpzaam

Ring vervormd

Ik kreeg helaas de ring die in de vitrine stond en waarschijnlijk al door velen gepast is. Toevallig was dat de goede maat, maar bij thuiskomst zag ik dat deze enigzins vervormd was. Nog wel wat ronder kunnen krijgen, maar voor de prijs vond ik het aardig zonde.
Ik heb helaas een verroeste ring gekregen. Dit zag ik pas toen ik thuis kwam. Hilversum is helaas niet echt om de hoek, dus ik kan niet terug om hier iets aan te doen. Wel jammer.

Superblij met mijn slavenarmband

Met behulp van de zeer (klant-) vriendelijke verkoopster van Lucardi in Hilversum geslaagd voor een mooie goudkleurige slavenarmband (verjaardagscadeau van mijn moeder) die qua kleur precies past bij mijn armband met daaraan de tot hartjes vermaakte trouwringen van mijn overleden vader en opa. Dit maakt het helemaal compleet!
Wat ik leukste vond was, de vrijheid die je kreeg om rustig te zoeken naar je gewenste sieraden en uiteraard de prijs zijn ook belangrijk om een keuze te kunnen maken. Jij kreeg genoeg aandacht, de nodig tijd en voldoende informatie. Genoeg plus punten, voor mij 👍 Gewoon zo doorgaan, complimenten!

Ring met diamanten en safieren

Filiaal Hilversum had de ring niet die ik heel leuk vond. Ze hebben het bij andere filiaal besteld, mij netjes opgebeld en ik kon het vrijwillig passen, daarna pas besluiten of ik hem koop of niet. Dat heb im gekocht met diverse geldende kortingen erbij! Super leuk en ben erg blij mee!
Ik wilde graag n hangertje laten graveren met n emotionele boodschap. De verkoopster heeft me zo goed geholpen en heeft meegedacht met de tekst. N uurtje later kon ik t kettinkje ophalen. Heel mooi geworden en erg blij mee!

Verwelkomend en klantgericht

Ik werd fijn ontvangen en goed geholpen. De winkelmedewerker nam de tijd voor mij en hielp mij goed met het kiezen van de juiste sieraden.

Voor iedereen wel iets!

Lucardi heeft altijd wel iets voor iedereen ertussen zitten. Aardig en meedenkend personeel. Complimenten!
Aardig en behulpzaam Ik werd gelijk geholpen en ze haalde prc de oorbellen die ik wou
10 feb 2024
Vriendelijke en deskundige bediening. Grote sortering, kortom fijne winkel