Lucardi Juwelier Hilversum

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

Verkoopster nam alle tijd en gaf fijn advies.
Plezierig en met kennis van zaken geholpen
vriendelijk personeel en goed geholpen
Ik ben goed en vriendelijk geholpen
Aardige medewerkers, goed geholpen
Werd heel vriendelijk geholpen
17 mrt 2024
Vriendelijk en vlot geholpen.
20 mrt 2024
Meteen goed gehollen!

Goede keuze

Goed personeel
14 apr 2024
16 mrt 2024
Wat meer betrokken zijn bij het uitzoeken niet steeds weglopen, meer intresse en niet zo afwezig zijn.
10 mrt 2024

Prima juweliers zaak als je niet de hoofdprijs wil betalen.

Lucardi Hilversum is een leuke juweliers zaak met mooie sierraden tegen betaalbare prijzen. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en doet hun best om je naast goed advies ook nog eens de scherpste prijs te bieden. Kom hier zeker de volgende keer weer terug.
9 mrt 2024

Warme deken

We zijn voor het eerst bij Lucardi geweest in Hilversum en vonden het ontvangst een warme deken. We werden heel goed geholpen door de twee vriendelijke verkoopsters ze kwamen zeer proffesioneel over en gaven goede service

Ben erg goed geholpen de service was…super perfekt uitstekend

Ben erg goed geholpen de service was uitstekend menige zaken kunnen hier een voorbeeld aan nemen hier is nog echt de klant is koning van mij krijgen ze een 10 plus
De dames die in Hilversum in de winkel staan zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Ik ben erg tevreden dus ik zie niet in wat er beter moet.
Het bevalt me altijd dat ik goed geholpen wordt en altijd vriendelijk geholpen wordt. Ik heb eigenlijk geen verbeter punten.
17 feb 2024
Fijne behulpzame verkoopster. Denkt met je mee. Hierdoor was mijn keus snel gemaakt. Super blij met mijn mooie ring.
Fijn geholpen en advies ging met 3 leuke ringen de deur uit ben er blij mee