parasols.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
parasols.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij parasols.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor parasols.nl

58 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 okt. 2022
Ik heb nog telefonisch contact gehad en Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg de juiste informatie en alles is gegaan volgens afspraak. De parasol, vaticano pro , voldoet geheel aan de verwachting en is een eye catcher op het terras! Het is een kwalitatieve goede parasol. Stevig doek en kleur vast!

25 mei 2022
Onze ervaringen zijn: overzichtelijke website en goed bestelproces. Maar, de aflevering laat te wensen over: Geen aflevering op de afgesproken datum. De vervoerder gebeld en deze was laconiek omdat onze woonplaats niet in de routes zat. Maar, hij zou terugbellen. Nooit iets van gehoord. Daags erna stond een vervoeder voor de deur. Gelukkig waren we thuis! Het samenstellen van de parasol en de bijbehorende voet was voor een niet technisch iemand) heel goed te doen. Eind goed al goed. Tevreden.

Beoordelingen voor parasols.nl

12 nov. 2022
snel verstuurd, goede kwaliteit
17 okt. 2022
Actuele naam en adres gegevens bij bestellingen gebruiken in plaats van eerdere (verouderde) gegevens.
13 okt. 2022
Goede kwaliteit parasol en op tijd geleverd.

van Jan G.
16 mei 2022
Op Koningsdag toch nog kunnen kijken naar parasols. Waren eigenlijk dicht. Wij zijn zeer goed geholpen en hebben ook een parasol gekocht. Alle parasols zijn van een zeer goede kwaliteit. 3 dagen later ook maar een zware parasolletje besteld. Alles hebben ze netjes en vlot bezorgt.
3 aug. 2022

Communicatie rond de verzending was verwarrend. Uiteindelijk is het goed gekomen. Het product is van een zeer degelijke kwaliteit.
25 mei 2022
Snelle levering. Stevige kwaliteit doek en degelijke bediening en constructie. De slinger draait wel wat zwaar.
24 jun. 2022
Goed geholpen en een duidelijk advies
3 mei 2022
de service was geweldig!
10 mrt. 2022
Geweldige service. Zelfs onmiddellijk na de bestelling telefonisch gecheckt of het adres klopte.
26 apr. 2022
Goede bestelling, maar parasol is eigenlijk te zwaar om zelf te moeten lossen met twee vrouwen….
28 jul. 2022
Bijzonder tevreden! Goede kwaliteit, erg goede prijs-kwaliteit, geleverd volgens afspraak.
29 aug. 2022
De site, het appen, snelheid van leveren en kwaliteit van het geleverde product
28 jul. 2022
Prima op tijd geleverd. Transport was wel zwaar voor de tengere jongedame.