parasols.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor parasols.nl

4.81/5.00

127 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over parasols.nl

Super service
Duidelijk vooraf, snel antwoord bij vragen en perfecte levering.
In eerste instantie verkeerde voet geleverd. Vlotte omruil.
Prachtig product en snel geleverd
Gewoon perfeste oplossing voor ons terras
Goede kwaliteit en mooie parasol
Prostor duo online besteld. Volgens de bevestigingsmail zou de levertijd 4 weken zijn. Anderhalve week verder en hij stond al op m’n terras Super snel geregeld P van Ginkel Veendendaal
Ik heb 2 dezelfde parasols gekocht. Één daarvan draait niet strak langs de stang, zoals de ander. Overigens, geen echt probleem, maar wel lastig om op te bergen
Onze 2 parasols werden vervangen maar eigenlijk was de eerste de mooiste en ging het beste open . Ze hadden nog beloofd om een voetplaatje in grijs op te sturen maar is niet gebeurt. Mvg Peter verlinden
Antwoord van parasols.nl
Geachte heer Verlinden, Wat vervelend! Het lijkt er op dat onze monteur is vergeten om dit door te geven. Wij gaan vandaag het juiste afdekplaatje voor uw parasol toesturen. Onze excuses vor het ongemak. Met vriendelijke groet, Pim van Keulen Solero
Top bedrijf!
Snel geleverd en goede kwaliteit
werd vriendelijk te woord gestaan en de levering was ongekend snel 13.30u besteld en om 17.00u ontvangen
Snelle en correcte afhandeling van de order. Een solide product, voldoet aan de verwachtingen.
We kregen een uitstekend advies over welke parasol voor ons het meest geschikt zou zijn. Hebben er 3 van gekocht en zijn er super blij mee!!
Na onze Cielo pro 1,5 week te hebben gehad, waren wij van mening dat deze te klein was. Gebeld met Solero en het was dan ook totaal geen probleem om de parasol te ruilen voor de Fratello pro. Solero is de parasol komen ruilen, heeft deze ter plaatse weer gemonteerd op de voet en heeft hier verder geen kosten voor in rekening gebracht. Wij zijn erg tevreden met de kwaliteit en service van Solero
Vriendelijk, goed en snel
Een geweldig bedrijf eerlijk en betrouwbaar
Goed bezig!
Fijne mail wisseling , duidelijke informatie , en zoals afgesproken op tijd geleverd door de transporteur.
Topkwaliteit parasol, snel geleverd