parasols.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor parasols.nl

4.80/5.00

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over parasols.nl

Heel kwaliteitsvolle parasols alleen spijtig dat je ze eens ze geplaatst zijn niet meer kan bijsturen want nu staat het terras nog volledig in de zon in de late namiddag daar de zo’n laag komt en het toch nog heel warm is , dus een optie om ze dan een beetje te laten zakken had handig geweest
Alles vlekkeloos verlopen
Parasol oo de website uitgezocht en besteld. Snel en correct geleverd. Heldere beschrijving erbij. En hij doet t perfect, alle standen. Een beetje wind is ook geen probleem. Waterdicht is ook fijn. Kortom, het kost wat, maar dan heb je ook wat...
Het gebruiksgemak overtrof mijn verwachting.
Ik ben gewoon tevreden
goed.
wij hebben nu 2 solero parasols en zijn er dik tevreden over, fijn in gebruik en onderhoud de bestelling en levering ging ook heel goed cijfer 9
Mooie parasol!
oke
alles ok
Goed en vriendelijk contact met Solero gehad. De parasol is qua kleur en model nog mooier dan ik verwacht had!
De montagefilmpjes lieten nog wel ruimte voor interpretatie dus even uitvogelen was het wel. Verder makkelijk in gebruik, fijn om de schaduwplek makkelijk aan te kunnen passen.
Correcte en snelle levering van super degelijk materiaal
Stipt geleverd volgens overeenkomst, producten voldoen aan de voorgestelde normen.
Wij zijn heel tevreden over jullie service
Dit is onze 2e parasol. Super kwaliteit en goede levering. De vraag die ik had wordt direct beantwoord. Gewoon een 10 dus.
Alles was perfect. Thx
Zeer vlotte levering en mooi product !
Doek in bestelde kleur was er niet en werd later geleverd. Het doek wat op de parasol zat mochten we houden. Alles verliep zonder verdere problemen en zonder extra belletje. Nog nooit meegemaakt.
Perfect as expected