embreze®- Logo - Beoordelingen

embreze®Reviews

Gecertificeerd sinds: 1 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
embreze® is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij embreze® kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor embreze®

35 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor embreze®

12 dec. 2021
Dank voor de snelle bezorging. Deze thee is lekker en daarnaast heeft het een zachte smaak. Wist niet van het bestaan van überhaupt Witte thee en bij deze wel kunnen proeven.
15 dec. 2021
Ik heb de thee gekocht als theecadeau voor een vriendin. Ze was erg onder de indruk en vond de thee ook heerlijk. Bedankt Embreze voor het waarmaken van jullie belofte😊.
21 dec. 2021
Bijzonder mooie verpakking, geweldig om cadeau te doen. Heb de thee gekocht voor mijn vrouw, ze vond het erg lekker.
6 nov. 2021
Allereerst de bezorging zoals beloofd, gisteren in de late avonduren besteld en vandaag netjes ontvangen. Wowwww wat een beleving wanneer je de doos opent, hele mooie chique doosje met daarin het luxe gouden blik. Als je eenmaal het blik hebt geopend wordt je overladen met de overweldigende geur en de natuurlijke ingrediënten. En als laatst wanneer het smaak, de luxe beleving, geur en de ingrediënten bevestigde was ik helemaal HAPPY! Nu al benieuwd naar de overige smaken die ik binnenkort zal bestellen.
18 okt. 2021
Snelle levering en netjes verpakt. Embreze webshop heeft een uitgebreide collectie aan verschillende soorten biologische thee en daarbij ook nog eens hele bijzondere smaken. De theeblends ruiken heerlijk! Ziet er ook echt goed uit met alle gedroogde stukjes fruit en kruiden. Maar ze smaken nog lekkerder dan dat ze ruiken! Het is dus zeker een aanrader om een kijkje te nemen voor losse thee.
2 dec. 2021
Ik heb Ginger and Lemon married besteld tijdens Black Friday. Ik was vooral benieuwd naar de thee vanwege de geestige naam. De thee is heel clean en het is goed op smaak gebracht. De verpakking zorgt zoals er wordt beweerd voor een luxe beleving😊 Iedereen in huis vond het mooi dus het leidde ook meteen tot gesprekstof bij ons, complimenten:)
2 dec. 2021
Op aanraden van een vriendin heb ik bij Embreze thee besteld. Ik twijfelde wel even over de prijs, maar nu ik de thee binnen heb vind ik dat het elke cent waard is. Ontzettend mooie verpakking en de thee is echt heerlijk! Ik heb zelf Women's Balance besteld maar ik ben van plan om ook snel andere smaken te bestellen:)
4 dec. 2021
Dankzij Happy Belly detox heb ik het gevoel dat ik mijn dag goed start. Wanneer ik deze thee drink merk ik dat ik die dag ook echt alleen maar gezonde voeding wil eten, omdat het je echt stimuleert om gezonder te leven, dus het wat mij betreft zeker een thee die je moet aanschaffen.
27 okt. 2021
Wowww, om 22:38 besteld en ik had mijn verrukkelijke thee al de volgende ochtend om 9:13, geweldig dit. En de thee? Wanneer je het blik opent, echt amazing, wat ruikt het lekkerrr. En wanneer je de thee hebt gemaakt en drinkt past de smaak bij die geweldige geur.
28 mrt. 2022
De thee is heerlijk, eerlijk en puur. Een luxe moment voor jezelf? 100% Iedereen die bij mij langs komt wil mijn thee van Embreze proberen. En uiteraard geef ik hen die ook, want door te delen creëer je magische momenten. Ik ben fan :-)
17 dec. 2021
Ik kon op de site geen keuze maken, omdat alle blends mijn wel lekker leken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Ibiza Spirits, wat een heerlijke thee zeg! Geen spijt gehad van mijn aankoop. De geur en smaak is gewoon goddelijk!
17 dec. 2021
Ik heb Boost Me gekocht, omdat ik gedurende dag wel wat energie kan gebruiken. De geur en smaak zijn heerlijk, de smaak is heel puur! Na het ontdekken van dit merk zal ik nooit meer een supermarkt merk drinken!
17 okt. 2021
Thee tot in de puntjes verzorgd, mooie en eenvoudige website, mooie verpakking en boven alles een uitstekende smaak. Wat mij betreft beter dan het alternatief van Tastea. Hier ga ik vaker bestellen!
Antwoord van embreze®
18 okt. 2021
Dankjewel voor je geweldige review. Dit motiveert ons om nog meer lekkere thee blends samen te stellen en jullie hiermee blijer te maken.
21 dec. 2021
De thee is niet goedkoop maar wel erg lekkerrrr!!! Ik heb al 3 theemelanges geprobeerd Minty Rose, Women’s Balance en Apricot Elegance, ze maken echt zo goed, echt een aanrader deze blends!
22 okt. 2021
Bestelling op de website heel simpel en snel geregeld. In de avonduren bestels en direct de volgende dag geleverd. De thee gelijk gezet en super genoten van de smaak.
19 okt. 2021
Zojuist de Ginger and Lemon Married ervaren en het is precies zoals omschreven. Vol van smaak en revitaliserend. Thee is chic verpakt en het is netjes afgeleverd.
17 okt. 2021
Dit is de lekkerste thee die ik ooit heb geproefd! Zodra je het blik opent kom je heerlijke aromatische geuren tegemoet. De smaak van de thee is overheerlijk:)
18 nov. 2021
Wat een beleving zeg. Eerst de verpakking waar ik helemaal verliefd op ben geworden en daarna de geur en de smaak, die maakten het plaatje helemaal compleet!
22 okt. 2021
De geur zo lekker en de samenstelling van de thee verrukkelijk. Het blikje en het doosje waarin het staat, maakt het helemaal af!
5 nov. 2021
Ik heb die Moroccan Dreams besteld, oh wat is deze thee heerlijk zeg. Helemaal fris en opent al je luchtwegen. :-)