embreze®- Logo - Beoordelingen

embreze®Reviews

embreze®- Logo - Beoordelingen

Details over embreze®

embreze® - Beschrijving

embreze® | Reward Your Senses - Luxurious Tea Blends - Authentic Dutch Quality - Discover Tea the Organic Way Organic loose leaf tea blended with utmost care for an enchanting tea experience. Our luxurious tea blends are full of flavor with authentic Dutch Quality. ------------------------------------------------------------------ embreze® | Reward Your Senses - Luxe theemelanges - Authentieke Nederlandse kwaliteit - Ontdek thee op de biologische manier Biologische losse thee met de grootste zorg gemengd voor een betoverende thee-ervaring. Onze luxe theemelanges zijn vol van smaak met authentieke Hollandse kwaliteit.
Embreze B.V.
Schuttevaerweg 101
3044BA Rotterdam
KVK 80544010
Mustafa Aslan

Beoordelingen voor embreze®

35 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor embreze®

De thee is heerlijk, eerlijk en puur. Een luxe moment voor jezelf? 100% Iedereen die bij mij langs komt wil mijn thee van Embreze proberen. En uiteraard geef ik hen die ook, want door te delen creëer je magische momenten. Ik ben fan :-)
mooie, functionele verpakking, en bovenal een zeer lekkere thee!
Snelle levering.
Allereerst de bezorging zoals beloofd, gisteren in de late avonduren besteld en vandaag netjes ontvangen. Wowwww wat een beleving wanneer je de doos opent, hele mooie chique doosje met daarin het luxe gouden blik. Als je eenmaal het blik hebt geopend wordt je overladen met de overweldigende geur en de natuurlijke ingrediënten. En als laatst wanneer het smaak, de luxe beleving, geur en de ingrediënten bevestigde was ik helemaal HAPPY! Nu al benieuwd naar de overige smaken die ik binnenkort zal bestellen.
Snelle levering en netjes verpakt. Embreze webshop heeft een uitgebreide collectie aan verschillende soorten biologische thee en daarbij ook nog eens hele bijzondere smaken. De theeblends ruiken heerlijk! Ziet er ook echt goed uit met alle gedroogde stukjes fruit en kruiden. Maar ze smaken nog lekkerder dan dat ze ruiken! Het is dus zeker een aanrader om een kijkje te nemen voor losse thee.
Ik heb Ginger and Lemon married besteld tijdens Black Friday. Ik was vooral benieuwd naar de thee vanwege de geestige naam. De thee is heel clean en het is goed op smaak gebracht. De verpakking zorgt zoals er wordt beweerd voor een luxe beleving😊 Iedereen in huis vond het mooi dus het leidde ook meteen tot gesprekstof bij ons, complimenten:)
Op aanraden van een vriendin heb ik bij Embreze thee besteld. Ik twijfelde wel even over de prijs, maar nu ik de thee binnen heb vind ik dat het elke cent waard is. Ontzettend mooie verpakking en de thee is echt heerlijk! Ik heb zelf Women's Balance besteld maar ik ben van plan om ook snel andere smaken te bestellen:)
Dankzij Happy Belly detox heb ik het gevoel dat ik mijn dag goed start. Wanneer ik deze thee drink merk ik dat ik die dag ook echt alleen maar gezonde voeding wil eten, omdat het je echt stimuleert om gezonder te leven, dus het wat mij betreft zeker een thee die je moet aanschaffen.
Wowww, om 22:38 besteld en ik had mijn verrukkelijke thee al de volgende ochtend om 9:13, geweldig dit. En de thee? Wanneer je het blik opent, echt amazing, wat ruikt het lekkerrr. En wanneer je de thee hebt gemaakt en drinkt past de smaak bij die geweldige geur.
Ik kon op de site geen keuze maken, omdat alle blends mijn wel lekker leken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Ibiza Spirits, wat een heerlijke thee zeg! Geen spijt gehad van mijn aankoop. De geur en smaak is gewoon goddelijk!
Ik heb Boost Me gekocht, omdat ik gedurende dag wel wat energie kan gebruiken. De geur en smaak zijn heerlijk, de smaak is heel puur! Na het ontdekken van dit merk zal ik nooit meer een supermarkt merk drinken!
Thee tot in de puntjes verzorgd, mooie en eenvoudige website, mooie verpakking en boven alles een uitstekende smaak. Wat mij betreft beter dan het alternatief van Tastea. Hier ga ik vaker bestellen!
Antwoord van embreze®
Dankjewel voor je geweldige review. Dit motiveert ons om nog meer lekkere thee blends samen te stellen en jullie hiermee blijer te maken.
De thee is niet goedkoop maar wel erg lekkerrrr!!! Ik heb al 3 theemelanges geprobeerd Minty Rose, Women’s Balance en Apricot Elegance, ze maken echt zo goed, echt een aanrader deze blends!
Dank voor de snelle bezorging. Deze thee is lekker en daarnaast heeft het een zachte smaak. Wist niet van het bestaan van überhaupt Witte thee en bij deze wel kunnen proeven.
Ik heb de thee gekocht als theecadeau voor een vriendin. Ze was erg onder de indruk en vond de thee ook heerlijk. Bedankt Embreze voor het waarmaken van jullie belofte😊.
Bestelling op de website heel simpel en snel geregeld. In de avonduren bestels en direct de volgende dag geleverd. De thee gelijk gezet en super genoten van de smaak.
Zojuist de Ginger and Lemon Married ervaren en het is precies zoals omschreven. Vol van smaak en revitaliserend. Thee is chic verpakt en het is netjes afgeleverd.
Dit is de lekkerste thee die ik ooit heb geproefd! Zodra je het blik opent kom je heerlijke aromatische geuren tegemoet. De smaak van de thee is overheerlijk:)
Wat een beleving zeg. Eerst de verpakking waar ik helemaal verliefd op ben geworden en daarna de geur en de smaak, die maakten het plaatje helemaal compleet!
De geur zo lekker en de samenstelling van de thee verrukkelijk. Het blikje en het doosje waarin het staat, maakt het helemaal af!