winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Zeer snel geleverd en zeer goede kwaliteit toestellen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en met de kwaliteit van de luchtreiniger! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
24 mrt 2024
Snelle verzending en product conform verwachting
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Filterset besteld snel en geleverd
Snel geleverd en goed verpakt
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Goed bezorging en goed spul
Works as expected
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Dear WINIX customer, We would also like to thank you for this wonderful 5-star review and we are happy to read that you are satisfied with our service and the quality of the air purifier! Your review is very important to us and also helps us to continuously improve our products, our website and our service. We hope that you will enjoy our products for a long time and if you need new filters next year, we will of course be happy to help you again! Many thanks, Team WINIX
19 mrt 2024
Goede service
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij ons uiterste best om ook jou tot een tevreden WINIX klant te maken en te behouden! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Levering
17 apr 2024
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Reageren op vragen via webformulier, email en telefoon. Nu krijg je niemand te pakken en ik ben niet de eerste die dit ervaart en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste!!
17 apr 2024

Producten niet ontvangen en klantenservice reageert niet

Producten niet ontvangen, geen contact te krijgen met de klantenservice, telefoon wordt nooit opgenomen en ook geen reactie via de email. Slecht hoor!
PH
P. H.
Haarlem Niederlande
16 apr 2024
Kon niet in contact komen met dit bedrijf zowel telefonish als per mail.het ging om een retour. De levering was correct.

Prima webshop!

Snelle en heldere respons op vragen. Betere aanbiedingen (icm kortingvoucher) voor dezelfde producten dan andere webshops. Verzending positief en negatief. Positief is de snelle verzending. Negatief is dat de producten niet in een omdoos werden geleverd, waardoor de originele verpakking half verregend arriveerde. Daarom lagere score voor verzending.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor de 4-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Wij geven jou aanbeveling voor de omndoos zeer zeker door aan ons Distributie centrum en wij zijn blij met jou aanbeveling! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
3 mrt 2024
Ik had het verkeerde filter besteld. Na een telefoontje stelde de medewerker voor het nieuwe filter naar mij te sturen als ik de verkeerde retour zou sturen. Ik zou dan de retourkosten betalen en hoefde niets bij te betalen voor de nieuwe. Goede deal! Goede service!
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze mooie 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX

Dikke prima

Winix moet blijven doorgaan zoals ze nu doen. Product dat ik gekocht heb is perfect, service is prima. Vraag stellen, binnen no time antwoord via mail, dus gewoon zo doorgaan!
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor de prima 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
prijskwaliteit geleverde product zeer goed, vervoerder DPD hier aub geen zaken meer mee doen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze mooie 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Wij gaan wel aan de met de vervoerder want ook deze kan zich altijd blijven verbeteren natuurlijk. Team WINIX