Lucardi Juwelier Doetinchem

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden233 beoordelingen in totaal

Ik kwam gaatjes schieten en de medewerker die me hielp was super enthousiast en lief. Zij stelde mij enorm op mijn gemak en was heel informatief over het heel proces.

7 jan 2024
Helaas duurde het enorm lang voordat er eindelijk iemand kwam die ons kon helpen. Mijn oma heeft meerdere keren gevraagd om hulp en kreeg een niet zo vriendelijk verzoek om achteraan in de rij te gaan staan omdat de medewerker niet kon zien aan haar of dat ze nou een vraag wilde stellen of niet (stond duidelijk naast de medewerker en stond niet daar om iets af te willen rekenen). Heel erg jammer. Hierbij stonden er op een drukke zaterdag maar 2 mensen in de winkel die beschikbaar waren.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Doetinchem

17 apr 2024

Inleven, luisteren, meedenken.

Geen idee wat te kopen als 53 jarige wie geen sieraden draagt. Mijn jonge vriendinnetje wordt 18 en daarvoor zocht ik een passend kado. De verkoopster inventariseerde mijn wensen, bekeek foto's van de aanstaande jarige en zocht een super leuke persoonlijke ketting uit. Passend bij mijn vriendinnetje haar leeftijd en uitstraling op de foto.
Vandaag heel fijn geholpe door de medewerker van Lucardi denk een buitelands meisje kon goed luisteren naar mij wensen waardoor zij mij goed kon helpe vondt het heel prettig ben met mooie sieraden de winkel uitgegaan kom zeker weer terug echt een aanrader de winkel erg netjes en schoon
Het personeel is erg behulpzaam, beantwoorden je vragen op een zeer leuke en fijne manier, voelde me daardoor erg op mijn gemak! Fijn sieraad (armbandjes) voor een mooie prijs. Ook mooi verpakt!

Altijd een 10.

Beter kan niet, het is al vele jaren perfect. Lucardi juwelier_ De hartelijkheid en kundigheid altijd door ieder personeels lid. Thanks.
DD
Dante D.
Doetinchem
Heel vriendelijke en behulpzame verkoopsters en zij dachten ook volop mee op een fijne manier! Geslaagd!
Ik heb alleen maar complimenten! Super vriendelijk personeel en geven je tips als het nodig is.
Goede service en klantvriendelijk personeel
Erg goed en netjes geholpen Goede service
Aardige behulpzame verkoopster.
personeel ben goed geholpen
Leuk en gezellig geholpen.
AV
Keurig ben ik geholpen