Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden783 beoordelingen in totaal

9 dec 2023
Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

4 jan 2024
Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

9 dec 2023
14 dec 2023
Hoi Conny, Bedankt voor je review! Het was inderdaad vervelend dat je bestelling niet snel was geleverd, wij hebben dit opgenomen met GLS. Ik ben blij dat de bestelling gelukkig alsnog is geleverd. Gezonde groet, Demi
4 jan 2024

Na bestellen en betalen van iets wijzigen?

5 jan 2024
Hoi Henk-Jan, Bedankt voor je review! Nogmaals onze excuses hiervoor en fijn dat we het alsnog hebben opgelost. Gezonde groet, Team Premed
12 dec 2023
GLS heeft het pakket niet af geleverd maar zeggen wel dat ze het bezorgd hebben dus niet we waren de hele dag thuis maar niets gezien, Gebeld met pre.med waar het pakket gebeven is .gls zegt .wel bezorgd premed zal alsnog het bestelde opnieuw bezorgen. Nog deze week.Dit duued nu al een week. Maar gls is de boosdoener.
14 dec 2023
Hoi Jan, Helaas heeft de bestelling inderdaad wat langer op zich laten wachten. Wij zijn blij dat de bestelling alsnog is aangekomen en hopen dat dit de volgende keer sneller zal verlopen. Nogmaals onze excuses. Gezonde groet, Team Premed
26 dec 2023
Op de site stond het artikel dat ik bestelde op voorraad. Echter na een dag kreeg ik te horen dat het uitverkocht was. En ik een alternatief product uit kon zoeken. Uiteindelijk heb ik keurig mijn geld direct terug gekregen. Dat is dus weer positief
5 jan 2024
Hoi Agnes, Excuses dat je brace niet op voorraad is. Ik hoop dat je uiteindelijk je brace hebt kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
17 aug 2023
Het pakketje hadden ze zichtbaar op een stapel stenen neergelegd. Die naast de voordeur stond.Iedereen kon het zien liggen . Misschien de volgende keer bij de buren afgeven. En dit even laten weten bij wie.
18 aug 2023
Hoi Paula, Onze excuses dat je bestelling niet netjes is afgeleverd. Wij gaan dit bespreken met de bezorger. Gezonde groet, Team Premed
26 nov 2023
Ben blij dat PreMed in goede handen is. Ik ben de persoon die PreMed in 1999 opgericht heeft. Groeten aan de directie. Frank Van der Stad.
30 nov 2023
Hoi Frank, Bedankt voor je leuke reactie! Premed is zeker in goede handen! Gezonde groet, Team Premed
21 aug 2023
Correcte mailing waar het produkt afgehaald kon worden. Verbetering zelfklevende retourbon in de verpakking voor eventuele retourzending.
Hoi Peter, Bedankt voor je review en de tip! Gezonde groet, Team Premed
24 jan 2024

Nog niet veel ervaring, maar goed.

Slechts 2x artikelen besteld, zonder enige problemen. Te weinig om meteen 5 sterren te geven. Maar tot nu toe zeer tevreden
6 feb 2024
Hoi Sandra, Hartstikke bedankt voor je review! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Gezonde groet, Team Premed
15 dec 2023
fijne levering van de spray voor de spieren, heb er nu veel last van na een grote kankernier operatie, heb er succes mee.
19 dec 2023
Hoi Martien, Bedankt voor je review! Fijn dat de spray helpt bij je herstel. Gezonde groet, Team Premed
21 dec 2023

Goede ervaring!

Snelle service. Klant wordt goed op de hoogte gehouden van status produkt. Prima kwaliteit van het bestelde artikel.
5 jan 2024
Hoi Gerhard, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
26 aug 2023

Goede communicatie en houden zich aan hun woord

Geven aan dat het artikel niet op voorraad is maar wordt toch binnen drie dagen geleverd. Uitstekend geregeld
4 sep 2023
Hoi Gert, Bedankt voor je review! Fijn dat de Ventilerende Rechthouder Rug Orliman nog snel in huis was. Gezonde groet, Team Premed
14 jun 2023

Vorige keer prima nu niet

Vorige keer prima Nu besteld, bijbetaald vanwege mijn fout en daarna horen dat het niet meer gemaakt wordt
23 jun 2023
Hoi Marina, Onze excuses hiervoor, we vinden het erg vervelend voor je dat de brace niet meer gemaakt wordt. Hopelijk heb je nog een passende brace kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
PI
7 nov 2023

reflex spray

Ik bestel met enige regelmaat reflex spray bij Premed. Prima spray die helpt tegen spierpijn.
13 nov 2023
Hoi Paul, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Reflex spray. Gezonde groet, Team Premed
23 aug 2023

Duimbrace

Ik had niet juiste brace besteld. Kon Gelukkig terugsturen en netjes geld teruggestort.
4 sep 2023
Hoi Janny, Bedankt voor je review! Hopelijk heb je de juiste brace kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
16 jan 2024
Niets in het byzonder. Zorgen dat de bestelling op de beloofde dag/tijd bezorgd wordt.
18 jan 2024
Hoi Ron, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
6 feb 2024
Artikel niet op voorraad, kan gebeuren, maar laat dat weten aan je klant.
12 feb 2024
Hoi Klaas, Onze excuses dat we je hier niet over hadden geïnformeerd. Normaal gesproken informeren wij onze klanten hierover. Als het goed is heb je inmiddels je bestelling in huis. Veel plezier hiermee! Gezonde groet, Team Premed
DK
Daan K.
Diemen
10 dec 2023
Snelle bezorging was top verzend kosten er weer af. Net als voorheen
14 dec 2023
Hoi Danielle, Bedankt voor je review! We helpen je graag weer. Gezonde groet, Team Premed
31 dec 2023
klein foutje bij de levering werd onmiddellijk en snel rechtgezet.
5 jan 2024
Hoi Anneke, Excuses hiervoor en fijn dat het is opgelost! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
5 feb 2024

vlugge levering…

het bestelde artikel werd heel vlug geleverd en netjes verpakt
6 feb 2024
Hoi Annie, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
7 feb 2024
Duurde wat lang voor het afgeleverd was. Verder prima!
12 feb 2024
Hoi Ineke, Hartstikke bedankt voor je review! Excuses dat de levering wat langer heeft geduurd. Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed