Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden783 beoordelingen in totaal

9 dec 2023
Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

4 jan 2024
Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

5 feb 2024
Persoonlijk contact
6 feb 2024
Hoi Lidwien, Bedankt voor je mooie review! Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk! Gezonde groet, Team Premed
7 jul 2023
Levertijd liep uit
26 jul 2023
Hoi Fuus, Onze excuses dat je bestelling later is geleverd. Hopelijk helpt de polsbrace bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
19 jan 2024
Bezorgkosten eraf
6 feb 2024
Hoi Toine, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
9 dec 2023
Vlotte service
14 dec 2023
Hoi Clara, Bedankt voor je review! Fijn dat de service vlot is verlopen. Gezonde groet, Team Premed
2 feb 2024
snel geregeld
6 feb 2024
Hoi, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Premed
7 feb 2024
6 okt 2023
Hoi, Bedankt voor je 5-sterren review!! Gezonde groet, Premed
12 sep 2023
13 sep 2023
Hoi Jenny, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Topro Rugsteun 2G voor Topro Troja rollator. Gezonde groet, Premed
11 sep 2023
13 sep 2023
Hoi Dorie, Bedankt voor je review! Hopelijk helpt de duimorthese bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
27 jul 2023
15 aug 2023
Hoi Herman, Bedankt voor je review! Hopelijk helpt de kniebrace bij je klachten. Gezonde groet, Premed
9 jul 2023
26 jul 2023