Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden796 beoordelingen in totaal

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

PI
7 nov 2023

reflex spray

Ik bestel met enige regelmaat reflex spray bij Premed. Prima spray die helpt tegen spierpijn.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Paul, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Reflex spray. Gezonde groet, Team Premed
23 aug 2023

Duimbrace

Ik had niet juiste brace besteld. Kon Gelukkig terugsturen en netjes geld teruggestort.
4 sep 2023
Hoi Janny, Bedankt voor je review! Hopelijk heb je de juiste brace kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
Niets in het byzonder. Zorgen dat de bestelling op de beloofde dag/tijd bezorgd wordt.
18 jan 2024
Hoi Ron, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
Artikel niet op voorraad, kan gebeuren, maar laat dat weten aan je klant.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Klaas, Onze excuses dat we je hier niet over hadden geïnformeerd. Normaal gesproken informeren wij onze klanten hierover. Als het goed is heb je inmiddels je bestelling in huis. Veel plezier hiermee! Gezonde groet, Team Premed
DK
Daan K.
Diemen
Snelle bezorging was top verzend kosten er weer af. Net als voorheen
Antwoord van Premed.nl
Hoi Danielle, Bedankt voor je review! We helpen je graag weer. Gezonde groet, Team Premed
31 dec 2023
klein foutje bij de levering werd onmiddellijk en snel rechtgezet.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Anneke, Excuses hiervoor en fijn dat het is opgelost! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed

vlugge levering…

het bestelde artikel werd heel vlug geleverd en netjes verpakt
Antwoord van Premed.nl
Hoi Annie, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
Duurde wat lang voor het afgeleverd was. Verder prima!
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ineke, Hartstikke bedankt voor je review! Excuses dat de levering wat langer heeft geduurd. Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
AV
Annet V.
Westervoort
Betrouwbaar gevoel, goed product en snel geleverd.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Annet, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Premed
Goed verpakt en snel conform bestelling geleverd
Antwoord van Premed.nl
Hoi Frits, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Premed
MV
Maureen v.
Den Helder
De levering was op tijden het product was goed.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Maureen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
26 jun 2024
Gekregen wat ik had verwacht. Netjes bezorgd.
1 jul 2024
Hoi Frederike, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Premed
Na een paar keer gebruikt is er nu resultaat
Antwoord van Premed.nl
Hoi Maria, Fijn om te horen dat de Reflex spray resultaat boekt! Gezonde groet, Team Premed

Artikel zoals omschreven en snel verstuurd

Artikel zoals omschreven, snel verstuurd.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Wim, Bedankt voor je review! Hopelijk zal de polshandbrace je helpen bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
Goed product en snelle levering
Antwoord van Premed.nl
Hoi John, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Massage gel. Gezonde groet, Team Premed
26 jun 2024
Vlotte en correcte verzending.
1 jul 2024
Hoi Moniek, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Premed
Snelle levering Nette service,
Antwoord van Premed.nl
Hoi Monique, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! En dat onze collega's zo vriendelijk waren, dat staat op nummer 1 bij ons! Gezonde groet, Team Premed
Snel levering en goede service!
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ah, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
2 aug 2023
Snelle levering,netjes verpakt.
15 aug 2023
Hoi Dik, Bedankt voor je 5 sterren review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Premed
Alles vlot en netjes geregeld!
18 jan 2024
Hoi Leni, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Met gezonde groet, Team Premed