Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden771 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2019
Premed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

26 apr 2023
snelle en een goed verpakte levering het gewone warmtekussen. JAMMER VAN HET SPECIALE NEKKUSSEN..............DAT OP DE WEBSITE NIET STAAT DAT DIE NIET LEVERBAAR IS. HIEROVER KRIJG JE PAS LATER BERICHT TERWIJL IK DEZE DIRECT NODIG HAD.
17 aug 2023
Het pakketje hadden ze zichtbaar op een stapel stenen neergelegd. Die naast de voordeur stond.Iedereen kon het zien liggen . Misschien de volgende keer bij de buren afgeven. En dit even laten weten bij wie.
18 aug 2023
Hoi Paula, Onze excuses dat je bestelling niet netjes is afgeleverd. Wij gaan dit bespreken met de bezorger. Gezonde groet, Team Premed
2 mei 2023

Prima verzorgd…

Had alleen pech dat het weekend er tussen zat. Gisteren geleverd door GLS,, allemaal prima verzorgd, ben we dus ook erg blij mee🌞 Grtjs Zwaantina 🐈🐈‍⬛🐈‍⬛
12 mei 2023
Hoi Zwaantina, Bedankt voor je review! Tot een volgende keer! :) Gezonde groet, Team Premed
26 nov 2023
Ben blij dat PreMed in goede handen is. Ik ben de persoon die PreMed in 1999 opgericht heeft. Groeten aan de directie. Frank Van der Stad.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Frank, Bedankt voor je leuke reactie! Premed is zeker in goede handen! Gezonde groet, Team Premed
21 aug 2023
Correcte mailing waar het produkt afgehaald kon worden. Verbetering zelfklevende retourbon in de verpakking voor eventuele retourzending.
Hoi Peter, Bedankt voor je review en de tip! Gezonde groet, Team Premed
JG
1 mei 2023
Correcte levering volgens afspraak. Verbeterpunt: Verpakking van papier is prima, maar mag nog kleiner ivm milieuvriendelijkheid.
fijne levering van de spray voor de spieren, heb er nu veel last van na een grote kankernier operatie, heb er succes mee.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Martien, Bedankt voor je review! Fijn dat de spray helpt bij je herstel. Gezonde groet, Team Premed
26 aug 2023

Goede communicatie en houden zich aan hun woord

Geven aan dat het artikel niet op voorraad is maar wordt toch binnen drie dagen geleverd. Uitstekend geregeld
4 sep 2023
Hoi Gert, Bedankt voor je review! Fijn dat de Ventilerende Rechthouder Rug Orliman nog snel in huis was. Gezonde groet, Team Premed
14 jun 2023

Vorige keer prima nu niet

Vorige keer prima Nu besteld, bijbetaald vanwege mijn fout en daarna horen dat het niet meer gemaakt wordt
23 jun 2023
Hoi Marina, Onze excuses hiervoor, we vinden het erg vervelend voor je dat de brace niet meer gemaakt wordt. Hopelijk heb je nog een passende brace kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
10 mei 2023

Uitstekende hulp en afhandeling

Snelle afhandeling,Vandaag besteld en morgen ontvangen. flexibele afhandeling, en altijd profesionele hulp.
12 mei 2023
Hoi Ton, Wij zijn erg blij met je positieve review! We hopen je in de toekomst nog een keer te kunnen helpen met onze professionele hulp. Gezonde groet, Team Premed
10 mei 2023
Mijn bestelling na snelle afhandeling en levering goed ontvangen en voldoet geheel aan mijn verwachting.
12 mei 2023
Hoi Hubert, Bedankt voor je positieve review! Blij om te lezen dat het aan je verwachtingen voldoet. Gezonde groet, Team Premed
PI
7 nov 2023

reflex spray

Ik bestel met enige regelmaat reflex spray bij Premed. Prima spray die helpt tegen spierpijn.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Paul, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Reflex spray. Gezonde groet, Team Premed
23 aug 2023

Duimbrace

Ik had niet juiste brace besteld. Kon Gelukkig terugsturen en netjes geld teruggestort.
4 sep 2023
Hoi Janny, Bedankt voor je review! Hopelijk heb je de juiste brace kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
DK
Daan K.
Diemen
Snelle bezorging was top verzend kosten er weer af. Net als voorheen
Antwoord van Premed.nl
Hoi Danielle, Bedankt voor je review! We helpen je graag weer. Gezonde groet, Team Premed
29 mei 2023
Na bestelling goederen, snel gezorgd voor afleveren bestelling.
1 jun 2023
Hoi, Heel erg bedankt voor je 5 sterren review! Fijn dat je de Reflex Spray snel in huis hebt! Gezonde groet, Team Premed
19 mei 2023

Heel fijn

Exactly what I needed. Have ordered before. So far so good!
1 jun 2023
Hi Karyn, Thank you for your 5 star review. We are very happy! Kind regards, Team Premed
2 mei 2023
Bestelde (voor mij bekende orthopedisch) kussen geleverd
Goede en juiste levering en snel , product is goed.
1 jun 2023
Hoi Karel, Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Gezonde groet, Team Premed
SG
S. G.
Leiden
5 jun 2023
Snelle levering. Prima bereikbaar. goede service.
23 jun 2023
Hoi, Bedankt voor je review! Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, kan je ons altijd bereiken :) Gezonde groet, Team Premed
MV
Maureen v.
Den Helder
De levering was op tijden het product was goed.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Maureen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed