Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden783 beoordelingen in totaal

9 dec 2023
Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

4 jan 2024
Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

AV
Annet V.
Westervoort
26 jan 2024
Betrouwbaar gevoel, goed product en snel geleverd.
6 feb 2024
Hoi Annet, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Premed
23 jan 2024
Goed verpakt en snel conform bestelling geleverd
6 feb 2024
Hoi Frits, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Premed
MV
Maureen v.
Den Helder
10 dec 2023
De levering was op tijden het product was goed.
14 dec 2023
Hoi Maureen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
12 feb 2024
Na een paar keer gebruikt is er nu resultaat
12 feb 2024
Hoi Maria, Fijn om te horen dat de Reflex spray resultaat boekt! Gezonde groet, Team Premed
1 dec 2023

Artikel zoals omschreven en snel verstuurd

Artikel zoals omschreven, snel verstuurd.
14 dec 2023
Hoi Wim, Bedankt voor je review! Hopelijk zal de polshandbrace je helpen bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
25 jun 2023
Snelle levering, product is ook prima
4 jul 2023
Beste Ruud, Fijn om te horen dat je te vrede bent met je Foot-up producten. Hopelijk zorgt dit er voor dat je minder pijnklachten hebt. Met vriendelijke groet, Team Premed
9 dec 2023
Goed product en snelle levering
14 dec 2023
Hoi John, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Massage gel. Gezonde groet, Team Premed
15 dec 2023
Snel levering en goede service!
19 dec 2023
Hoi Ah, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
2 aug 2023
Snelle levering,netjes verpakt.
15 aug 2023
Hoi Dik, Bedankt voor je 5 sterren review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Premed
16 jan 2024
Alles vlot en netjes geregeld!
18 jan 2024
Hoi Leni, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Met gezonde groet, Team Premed
16 okt 2023
Snelle service, goed product!
23 okt 2023
Hoi Monique, Bedankt voor je 5 sterren review! Gezonde groet, Premed
2 aug 2023
Alles is prima kañ niet beter
15 aug 2023
Hoi Jan, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan. Gezonde groet, Premed
1 jan 2024

Tevreden

Ik ben zondermeer tevreden.
5 jan 2024
Hoi Hans, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
8 dec 2023
De snelheid van het leveren
14 dec 2023
Hoi Ria, Bedankt voor je review! Fijn dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
1 aug 2023
Snelle en correcte levering
15 aug 2023
Hoi Hein, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Gezonde groet, Premed
Goed mee te communiceren
19 dec 2023
Hoi Martin, Bedankt voor je review! Fijn dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice! Gezonde groet, Team Premed
16 dec 2023
Goede en snelle service
19 dec 2023
Hoi Miranda, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
23 jan 2024

Goede klantenservice

Snel en goed geholpen.
6 feb 2024
Hoi Mireille, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! En dat onze collega's zo vriendelijk waren, dat staat op nummer 1 bij ons! Gezonde groet, Team Premed
21 sep 2023
Zit ligt convertabel
22 sep 2023
Hoi Erradi, Bedankt voor je review! Fijn dat de BioSkin Q-Kniebrace - Open Patella goed voor je werkt. Gezonde groet, Team Premed
13 sep 2023

Prima swr

Prima service nummer
22 sep 2023
Hoi Rodion, Bedankt voor je 5 sterren review! Wij zijn hier erg blij mee. Gezonde groet, Team Premed