Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2019
Premed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

Snelle levering Nette service,
Antwoord van Premed.nl
Hoi Monique, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! En dat onze collega's zo vriendelijk waren, dat staat op nummer 1 bij ons! Gezonde groet, Team Premed
18 feb 2024
Antwoord van Premed.nl
Hoi Michiel, Bedankt voor je 5-sterren review! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Premed

Nog niet veel ervaring, maar goed.

Slechts 2x artikelen besteld, zonder enige problemen. Te weinig om meteen 5 sterren te geven. Maar tot nu toe zeer tevreden
Antwoord van Premed.nl
Hoi Sandra, Hartstikke bedankt voor je review! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Gezonde groet, Team Premed
Artikel niet op voorraad, kan gebeuren, maar laat dat weten aan je klant.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Klaas, Onze excuses dat we je hier niet over hadden geïnformeerd. Normaal gesproken informeren wij onze klanten hierover. Als het goed is heb je inmiddels je bestelling in huis. Veel plezier hiermee! Gezonde groet, Team Premed

vlugge levering…

het bestelde artikel werd heel vlug geleverd en netjes verpakt
Antwoord van Premed.nl
Hoi Annie, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
Duurde wat lang voor het afgeleverd was. Verder prima!
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ineke, Hartstikke bedankt voor je review! Excuses dat de levering wat langer heeft geduurd. Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
AV
Annet V.
Westervoort
Betrouwbaar gevoel, goed product en snel geleverd.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Annet, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Premed
Goed verpakt en snel conform bestelling geleverd
Antwoord van Premed.nl
Hoi Frits, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Premed
Na een paar keer gebruikt is er nu resultaat
Antwoord van Premed.nl
Hoi Maria, Fijn om te horen dat de Reflex spray resultaat boekt! Gezonde groet, Team Premed

Goede klantenservice

Snel en goed geholpen.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Mireille, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! En dat onze collega's zo vriendelijk waren, dat staat op nummer 1 bij ons! Gezonde groet, Team Premed
Persoonlijk contact
Antwoord van Premed.nl
Hoi Lidwien, Bedankt voor je mooie review! Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk! Gezonde groet, Team Premed
Bezorgkosten eraf
Antwoord van Premed.nl
Hoi Toine, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
snel geregeld
Antwoord van Premed.nl
Hoi, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Premed
Hoi Jan, Bedankt voor deze mooie 5-sterren review! Gezonde groet, Team Premed
20 jan 2024
4 feb 2024

feedback vragen terwijl er nog niets is geleverd....

feedback vragen terwijl er nog niets geleverd is is wat voorbarig Factuur 754658, klantnummer 100959
Antwoord van Premed.nl
Hoi Mien, Excuus voor het ongemak! Wij nemen via de mail contact met je op hierover. Gezonde groet, Team Premed

Na bestellen en betalen van iets wijzigen?

Antwoord van Premed.nl
Hoi Henk-Jan, Bedankt voor je review! Nogmaals onze excuses hiervoor en fijn dat we het alsnog hebben opgelost. Gezonde groet, Team Premed
26 dec 2023
Op de site stond het artikel dat ik bestelde op voorraad. Echter na een dag kreeg ik te horen dat het uitverkocht was. En ik een alternatief product uit kon zoeken. Uiteindelijk heb ik keurig mijn geld direct terug gekregen. Dat is dus weer positief
Antwoord van Premed.nl
Hoi Agnes, Excuses dat je brace niet op voorraad is. Ik hoop dat je uiteindelijk je brace hebt kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed

Goede ervaring!

Snelle service. Klant wordt goed op de hoogte gehouden van status produkt. Prima kwaliteit van het bestelde artikel.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Gerhard, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed