Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden796 beoordelingen in totaal

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

Kwalitatief uitmuntend product dat snel geleverd werd.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Frank, Bedankt voor je positieve review over The Original McKenzie Signature Round Roll! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product en onze snelle levering. Je feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in ons product! Gezonde groet, Team Premed
Antwoord van Premed.nl
Hoi! Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat de levering snel was. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Gezonde groet, Team Premed
Antwoord van Premed.nl
Hoi, Bedankt voor je 5-sterren review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Team Premed
5 jul 2024
11 jul 2024
Hoi Rob, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Team Premed
4 jul 2024
11 jul 2024
Hoi René, Bedankt voor je review! Veel plezier met de reflex spray. Gezonde groet, Team Premed
1 jul 2024
Hoi Berry, Bedankt voor je 5-sterren review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
29 jun 2024
1 jul 2024
Hoi Helen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
12 jul 2024
Ik krijg de bestelling zonder verpakking. Dat vind ik slecht
Antwoord van Premed.nl
Hoi Paul, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de verpakking van je bestelling. We streven ernaar om onze producten veilig en netjes te leveren en zullen je opmerking zeker meenemen om onze service te verbeteren. We waarderen je input en hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere vragen of opmerkingen hebt. Gezonde groet, Premed
25 jun 2024
1 jul 2024
Hoi Paul, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
23 jun 2024
24 jun 2024
Hoi Anneke, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Team Premed
24 jun 2024
1 jul 2024
Hoi Zsolt, Jammer dat je niet tevreden over ons bent! We horen graag wat hiervan de reden is om dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Gezonde groet, Team Premed
7 mei 2024

Alles prima gegaan! Maar.....

Alles prima gegaan! Alleen de bezorgkosten voor een brievenbuspakketje zo groot en dun was het pakketje vond ik erg overdreven 6.10 dat het werd gebracht.
14 mei 2024
Hoi Erica, Bedankt voor je review! Helaas zijn dit de standaard verzendkosten. Excuus voor het ongemak! Gezonde groet, Team Premed
9 mei 2024
de snelle reactie op het op dat moment niet leverbare duimbrace. Toch binnen een week geleverd
14 mei 2024
Hoi Piet, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de brace alsnog snel was geleverd! Gezonde groet, Team Premed
29 apr 2024
Nette en goeie verpakking, vlotte verzending, goeie en mooie kwaliteit van bestelde artikel.
1 mei 2024
Hoi Peter, Super fijn om te horen, bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Premed
21 mei 2024
Sneller leveren kan niet. Dit was supersnel
23 mei 2024
Hoi, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Premed
20 mei 2024
23 mei 2024
Hoi, Bedankt voor je 5-sterren review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
17 mei 2024
23 mei 2024
Hoi Samantha, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
4 mei 2024
8 mei 2024
Hoi, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
30 apr 2024
1 mei 2024
Hoi Suzanne, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
18 apr 2024
Je wordt heel vriendelijk te woord gestaan en ze houden zich goed aan hun afspraken
18 apr 2024
Hoi Hendrike, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! En dat onze collega's zo vriendelijk waren, dat staat op nummer 1 bij ons! Gezonde groet, Team Premed