premed.nlBeoordelingen

: 246GoedGecertificeerd

premed.nl - PreMed: Braces, fysiomateriaal, praktijkinrichting

Bij PreMed vindt u braces, fysiomaterialen, artikelen voor de inrichting van uw praktijk en nog veel meer. Met het breedste assortiment voor uw als fysiotherapeut of als consument. Onze eigen fysiotherapeuten zijn verantwoordelijk voor een zorgvuldige selectie van onze producten en goede informatie over al onze producten. Daarnaast geven zij ook advies over het juiste product via de telefoon, e-mail, whatsapp, chat of via onze social media pagina’s. Onze klantenservice helpt u met informatie over de beschikbaarheid en levertijd van artikelen en natuurlijk over de voortgang van uw bestelling.
PreMed Health Care B.V.
Kwekerijweg 2-C
3709 JA Zeist
Paul Thuijs

Beoordelingen voor premed.nl

4.37/5.00

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In deze lastig tijd had ik niet verwacht dat ik het zo snel in huis zou krijgen. Om 13 uur besteld de volgende dag in huis!! Er stond 2-3 werkdagen voor de levertijd maar zaterdag kwam de postbode met het pakje. Erg fijn. Netjes verpakt en de vinger loops zijn een stuk prettiger dan dat vieze tape.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Alle producten op voorraad en de winkel belooft snelle levering. 2 dagen na de bestelling is er nog geen pakket aangeboden bij PostNL. Telefonisch contact lukt pas om 9:30 (terwijl het bandje om 9:20 nog aangeeft dat ze bereikbaar zijn vanaf 9:00 maar gesloten zijn). Een nog slaperige vrouw staat mij te woord die aangeeft dat het verzonden is...maar toch niet. Dan moet er een zoekopdracht uitgezet worden bij het magazijn. Op de vraag of ik daar vandaag iets over hoor, kan niets gezegd worden. Op het verzoek een link te krijgen om een beoordeling achter te laten wordt gereageerd dat er eerst maar even gewacht moet worden op het resultaat van de zoekopdracht. Annuleren kan ook niet, want de bestelling heeft het magazijn verlaten (hoezo dan de zoekopdracht?!). Een bedrijf dat medische spullen levert en aangeeft snelle levering te hebben is dit een uitermate slechte service en zij komen niet na wat zij beloven. Ik raad elke toekomstige klant met klem aan elders te bestellen.
Antwoord van premed.nl
Geachte heer Bleeker, Heel vervelend dat u niet tevreden bent met de service die we leveren. Uw order is op dinsdagavond 2 juni binnen gekomen en ook dezelfde avond door ons verstuurd. Helaas heeft u van deze snelle service niet kunnen profiteren omdat onze pakketdienst het pakket niet snel heeft verwerkt. Zoals we het nu zien wordt deze pas vrijdag 5 juni geleverd. Onze excuses voor deze vertraging. Het is op dit moment weliswaar heel druk bij alle vervoerders maar u mag ook rekenen op een snelle service en betrouwbare informatie hierover.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van premed.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over premed.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Erg goede service! Na een foute bestelling van onze kant konden wij dit zonder problemen retourneren. Fijn dat dat zo kan.
Ik bestelde het op 30 december en ontving het al de volgende dag . Het product voldoet ook goed , de houdingscorrector .
Fantastische service en moeite voor het tot stand brengen van de order!
Zeer te vreden over de afhandeling. Snel en perfect.
Snel verzonden en goed verpakt. Helemaal prima.
Mijn bestelling snel en in goede orde ontvangen
Snelle levering, volgende dag in huis.
Goed en snel geleverd tegen reële prijs
snelheid van afwikkelen van bestelling
Goed product; prima verzending
Snelle levering en goed product
Nette prijs, prompte levering.
Hele snelle levering. Echt top
goede en snelle service.