refurbished.nl

3705 LPZeist

Beoordelingen voor refurbished.nl

4.32 / 5.00

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over refurbished.nl

Tot nu toe is het product goed en heb nog geen ervaring met service... Tevreden met de telefoon Hartelijke groet, Kamala

Zeer snelle levering en het juiste product. Goede kwaliteit, zo goed als nieuw.

Makkelijke site om te bestellen en goede snelle levering

Ik heb geen enkele klacht. Het product is direct de volgende dag geleverd. Dus prima zo

1 dag geleden
Super

Besteldengoed geleverd.

Echt boven mijn verwachting

Stuurden het verkeerde toestel op

Toestel kwam week later dan verwacht. Toen was het verkeerde toestel (goedkoper model). Ik kreeg te weinig geld terug wat niet in lijn is met prijzen website.

Top service Mobiel ziet er ook goed uit, zoals in omschrijving staat. Zeer tevreden

Prima het geleverde product was zoals beloofd.

Makkelijk besteld. Product in perfecte staat. Batterijcapaciteit was 85. Levering ook prima. Op het laatste moment het leveradres wijziging was ook geen enkel probleem.

Levering was bij de buren zonder ondertekening en vind een pakketje van 550 moet worden ondertekend en afgeleverd worden bij eigen huis of ophaaldienst winkel. Verder ben ik er super blij mee dankjewel Fijne dag vandaag

Snelle levering en goede prijs. Weinig beschadigingen op het toestel. Het toestel was alleen wel erg vies, dat had beter gekund

ga zo door

verkeerde kleur telefoon geleverd, telefoon kon alleen in het engels worden ingesteld. Snel opgepakt door de klantenservice, Nieuwe telefoon aangeboden gekregen met betere kwalificatie Moest eerst verkeerde toestel terug sturen voor de nieuwe werd verzonden wat logisch is maar duurde wel even...

Duurde even ivm feestdagen denk ik, maar verder prima

Super snelle levering, mooie telefoon. Helemaal blij mee.

De levering ging bij mijn bestelling helemaal mis, dit kwam doordat het pakje kwijt raakte bij Trunckrs, maar ben wel goed geholpen uiteindelijk. Vandaar geen 1 maar een 2 op verzending.

Mooi snel en mooie telefoon