soolutions.com/nl/- Logo - Beoordelingen

soolutions.com/nl/

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden462 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 sep 2020
soolutions.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Had in eerste instantie per ongeluk een zwarte lader besteld. In 1 belletje was deze nog voor verzending omgewisseld voor een witte lader. Door verschillende redenen was de aardlek in eerste instantie niet meegeleverd terwijl de volgende dag de monteurs al aan de deur zouden staan. Na een mail richting klantenservice werd ik na twee uurtjes gebeld om het probleem op te lossen. Enkele uren later stond een medewerker van het bedrijf aan de voordeur om het onderdeel persoonlijk af te leveren... Hoe bedoel je service... Echte toppers..

30 jun 2023
Ik vind het een nadeel dat het in de avond wordt bezorgd en in een veel te grote verpakking Het product is gewoon wat je er van verwacht

Beoordelingen voor soolutions.com/nl/

Toppers..!!!

Antwoord van soolutions.com/nl/
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat we je snel en efficiënt hebben kunnen helpen met je bestelling en het ontbrekende onderdeel. We waarderen je positieve opmerkingen en zullen dit doorgeven aan ons team.
Perfecte service, snelle bezorging. Eerste keer foute product geleverd maar prima opgelost. Wat iets beter zou kunnen is in mijn geval beter de specifieke productafbeelding bij de juiste versie van het product. Maar dit is zonder enig probleem of kosten opgelost.
18 jul 2023
Bedankt voor de mooie recensie! De afbeeldingen kloppen, maar we zullen kijken of dit duidelijker kan. Bedankt voor de feedback!
4 jul 2023

aankoopadvies en product: echt top!

Het telefonisch aankoopadvies was top, to-the-point en onderbouwd . Levering binnen 24u. Het product heb ik ondertussen gebruikt en voldoet 100% aan wat ik nodig heb en wat mij is aangeraden.
4 jul 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat ons aankoopadvies en de levering aan je verwachtingen voldeden. Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar.
6 okt 2023
Makkelijke website, goed verpakt, bestelling volgende werkdag in huis klopt niet helemaal, het heeft wat langer op zich laten wachten.
13 jun 2023
Is een foutje gemaakt weet niet waar maar naar ons telefoontje. Gelijk actie en de volgende dag geleverd
15 jun 2023
Fijn dat wij het probleem snel hebben kunnen oplossen en de bestelling geleverd kon worden.
30 jun 2023
bij 5 sterren is het prima en hoeft er niets aan de verzorging/bezorging gedaan te worden!
30 jun 2023
Bedankt voor de positieve feedback! We zullen ervoor zorgen dat de verzorging/bezorging op hetzelfde niveau blijft, zodat je ook in de toekomst tevreden zult zijn.
28 mei 2023
Levering was sneller dan aangekondigd. Product is wat we ervan verwachten.
Geweldig om te horen!
8 jun 2023
De kennis van het personeel en de vriendelijkheid, en een prachtige zaak.
9 jun 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de kennis en vriendelijkheid van ons personeel.
14 mei 2023

Oplossingsgericht! Probleem prima afgehandeld …

Er ging het eea niet helemaal goed maar het is prima opgelost 👍🏼
17 mei 2023
Bedankt voor de positieve reactie ondanks dat dingen blijkbaar niet helemaal goed zijn gegaan. Wij streven ernaar om het hoe dan ook altijd op te lossen.
13 jun 2023
Het hele proces vanuit de klantreis. Zelfs de retourprocedure.
15 jun 2023
Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het hele proces, inclusief de retourprocedure.
1 jun 2023
Snel en correct geleverd. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
8 jun 2023
Bedankt voor uw feedback!
14 jul 2023
Nette behandeling en men is op technisch gebied top
14 jul 2023
Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Wij staan altijd voor de mensen klaar om technisch advies te geven.
8 aug 2023
Razendsnel opgestuurd. Geweldig degelijk product!
9 aug 2023
Blij dat het product net zo degelijk is als de snelheid van de levering. Geniet ervan! 💪
1 jul 2023

Perfect

Snel, correct, de haak is een leuke optie. Top
Topper!
10 mei 2023
Snelle levering. Goede kwaliteit product
10 mei 2023
Hoi! Bedankt voor de 5 sterren en de mooie woorden.
30 aug 2023
Prima prijs en super snelle levering
6 jul 2023
snelle levering, goede beschrijving
11 jul 2023
Bedankt!
28 aug 2023

Top

Degelijk product. Snelle levering.
Goed advies en snelle levering
28 jun 2023
Snelle en correcte afhandeling
28 jun 2023
Bedankt voor deze mooie recensie!