tapijttegelstunter.nl- Logo - Beoordelingen

tapijttegelstunter.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
tapijttegelstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Per Email gevraagd naar echt geschikte tapijttegels voor in de kinderkamer. Niet te hard en het liefst lekker bont. Meteen antwoord en een super leuke suggestie gekregen. Ook werd ik geholpen met het aantal m² berekenen en de nodige accessoires. Top bedrijf en het resultaat mag er wezen. De kids zijn er super blij mee!

We bestelden een mix van grijstinten en kregen een hele bonte mix. Het is niet de eerste keer dat we bestelden en we waren altijd heel tevreden, maar dit was nu wel de laatste keer.

Beoordelingen voor tapijttegelstunter.nl

27 jan 2024
4 sep 2023

Super leuke tapijttegels en goede service.

12 sep 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Het is echt een leuke kamer geworden.
30 dec 2023
De tapijttegelstunter is 'gewoon' per telefoon bereikbaar én dan word je nog snel en vriendelijk geholpen ook. Dit keer over een nabestelling. Gewoon even een link doorgemaild krijgen, waar de bestelling kon worden afgemaakt...top! En het product zelf. Helemaal goed! We zijn er blij mee!
10 okt 2023
Heel tevreden over jullie tapijttegels,blij dat ik naar 2.5 jaar nog dezelfde kon bijbestellen.Het ziet er super mooi uit in mijn huis,de oudere tegels zijn opnieuw hergebruikt.Een dikke 10 voor de service...
25 okt 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en de mooie foto's.
25 mei 2023
Het fijne was dat de bestelling die we gedaan hadden bij nader inzien niet helemaal de juiste klaar was we het zo voor andere konden ruilen en dat al tegen een zeer lage prijs… jullie zijn toppets
27 jun 2023
12 aug 2023

Tapijttegelstunter is top

Snelle levering en de tapijttegels die ik had besteld zijn heel erg mooi. Mocht ik nog weer tegels nodig hebben dan ga ik ze zeker weer bij de Tapijttegelstunter bestellen.
23 dec 2023
Alles snel geregeld alleen ik had een ander afleveradres ingevuld daar is niet aan voldaan Dus we hebben het zelf gebracht Tegels zijn goed daar gaat het om Bedankt
25 mei 2023
Al eerder hebbe we tapijttegels besteld bij de Tapijttegelstunter, dat was ook de reden om nu weer een bestelling te doen. We hebben goede ervaringen met ze.
25 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en de foto. Ziet er netjes uit!
3 dec 2023
Snelle levering en goede service foto's van de website kwamen bij mijn bestelling goed overeen met de werkelijkheid.
16 dec 2023

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Bestelling snel geleverd. Waar voor je geld Top kwaliteit voor een mooie prijs Erg blij mee Zeker een aanrader
11 jun 2023
Fijne webshop met tapijttegels van een hoge kwaliteit. Heb er nu al een aantal keer besteld.
27 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.
Goede kwaliteit, lag snel klaar. Wel jammer dat je een minimale hoeveelheid moet bestellen
Antwoord van tapijttegelstunter.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. De minimale hoeveelheid geldt maar voor een klein gedeelte van ons assortiment. Dit zijn vnl. de tapijttegels die extra in de aanbieding zijn. De meeste tapijttegels kunnen per stuk besteld worden.
6 jan 2024
Keurig geleverd volgens afspraak. Leuke tegel 100x25cm die ik in visgraat heb gelegd.
14 jul 2023
Keurig verzorgde zending zelf kunnen leggen met de instructies Gewoon top
MO
M O.
Alphen a/d Rijn
24 aug 2023
Mooie vloertegels van hoge kwaliteit. Scherpe prijzen voor rest partijen!
9 aug 2023
Zeer tevreden. Alles keurig geregeld en afgehandeld. Snelle levering.
28 okt 2023
De verpakking. De tegels vielen er bijna uit. !!!!Heel slordig.
Antwoord van tapijttegelstunter.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te lezen dat de verpakking niet goed was. Wij verpakken de tapijttegels altijd in dozen, extra versterkt met tape. Het gebeurt helaas soms dat de pakketten tijdens het bezorgen beschadigd raken. Onze excuus hiervoor.