schanskorfgigant.nl- Logo - Beoordelingen

schanskorfgigant.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 aug 2021
schanskorfgigant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor schanskorfgigant.nl

Complete levering van onze op maat gemaakte schanskorf. Enig punt ter verbetering is communicatie over de levering van het product, wij hebben geen mail, sms oid hier over ontvangen en waren enigszins verrast toen de chauffeur voor de deur stond. Voor de rest helemaal top!
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Carlo, Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten met het resultaat! De transporteur was geïnstrueerd contact met u op te nemen. Onze excuses dat dit niet is gebeurd! We gaan dit bespreken met het betreffende transportbedrijf. Veel plezier met uw schanskorven en tot een volgend project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Annick, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
24 mrt 2024

Goede service, bestelling op tijd geleverd

Bestelling netjes binnen de aangegeven tijd geleverd. Ik had nog een vraag over de levering nadat ik de bestelling geplaatst had. Kreeg Schanskorfgigant telefonisch niet meteen te pakken, maar ze belden mij binnen enkele minuten terug. Meteen via Google Maps meegekeken naar rde situatie bij ons in de straat zodat hier een goed antwoord gegeven kon worden. Helemaal super. Enige minpuntje is dat de transporteur een uurtje voor de levering zou bellen. Dit werd niet gedaan. Uiteraard kan schanskorfgigant hier niks aan doen en is dat iets wat er bij de transporteur aangepakt moet worden. Nu zag ik op de camera van de deurbel dat de vrachtwagen in de straat stond en werk ik gelukkig vrij dichtbij. Hierdoor heb ik de chauffeur nog net aangetroffen en kunnen vragen of dat hij de pallet ,et breuksteen verder naar achter kon zetten. Anders hadden we de schanskorven niet op de juiste plek neer kunnen leggen. Dus daarvoor zou het fijn zijn als de chauffeur van te voren wel even belt. Al is het maar om even te overleggen waar de bestelling neergezet kan worden.
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Sabine, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw toelichting! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Ook wij hadden graag gezien dat de transporteur conform afspraak contact met u had opgenomen alvorens de levering. Onze excuses dat dit niet is gebeurd. We gaan dit bespreken met het betreffende transportbedrijf. We wensen u veel plezier met uw schanskorven en zijn benieuwd naar het resultaat! Met vriendelijke groet, Schanskorfgigant
23 mrt 2024
Vlotte levering en goede instructies
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw schanskorven! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Laurens, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
Paar keer telefonisch contact gehad waarbij mijn vragen op een fijne manier zijn beantwoord. Levering netjes en volgens afspraak. Alles Prima!
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Peter, Dank voor uw beoordeling en succes met het schanskorfproject! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Johan, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
Vooraf gebeld voor meer informatie, ben zeer goed geholpen. De bestelde producten zijn mooi op tijd geleverd en voldoen volledig aan de verwachting.
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Veel succes met uw schanskorven en tot een volgend project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
4 mei 2023
Zeer goede service en ook klantenservice. Er waren twee korven beschadigd dit gemeld en ze hebben het onmiddellijk behandeld en vervang korven gestuurd. Niet vaak dat je een bedrijf ziet met zulke goede klantenservice
4 mei 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling Rob! Fijn dat u de moeite neemt om uw ervaringen te delen. Schades tijdens transport zijn gelukkig zeldzaam, maar als het gebeurt lossen we dat natuurlijk op. Heel veel plezier gewenst met uw grindkorven en tot het volgende project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
1 aug 2023
De gevraagde afmetingen waren zeer nauwkeurig gedaan daarbij de hulp bij het laden en netheid was voor ons de reden om nogmaals iets te bestellen.
5 aug 2023
Beste Fred, Hartelijk dank voor uw review! Goed om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier met uw nieuwe schanskorven en tot het volgende project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
29 sep 2023

Doen wat ze beloven!

Na de bestelling werd er contact opgenomen voor suggesties/tips. Was fijn en keurig, ook op tijd, geleverd zoals besproken.
2 okt 2023
Beste Andre, Hartelijk dank voor uw review! Veel succes met de scanskorf zuilen en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
29 okt 2023

Heel tevreden, volgende keer weer

Informatie vooraf via telefoon. Zeer heldere aanwijzingen. Tijdige levering en prima product voor prima prijs
Antwoord van schanskorfgigant.nl
Beste Patrick, Wij waarderen het enorm dat u uw ervaringen deelt! Fijn dat we u hebben mogen ondersteunen bij uw project. Veel succes met uw schanskorven en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
HL
Herman L.
Musselkanaal
Makkelijk kiezen via de website, duidelijke uitleg, levering zoals afgesproken.
19 sep 2023
Beste heer Lunenborg, Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat deelt van uw schanskorven. Tot het volgende project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
1 aug 2023

Betrouwbaar

Duidelijk, goede prijs, snelle levering. Kortom: betrouwbaar en goed
5 aug 2023
Beste Joost, Heel fijn dat u uw ervaring deelt. Veel succes met uw project en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
29 aug 2023
Product snel klaar, goede kwaliteit en vriendelijk personeel.
30 aug 2023
Beste Bob, Fijn dat u uw ervaringen deelt! Veel plezier met de schanskorf en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
6 mei 2023
Mooi product, op tijd geleverd. Compleet en goed handleiding
8 mei 2023
Fijn dat u uw ervaring met ons deelt! Veel plezier met uw schanskorven en tot een volgend project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
8 aug 2023
Ondanks de vakantie periode toch snel geleverd
9 aug 2023
Beste Marco, Bedankt voor uw beoordeling en veel succes met de schanskorven en breukstenen! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
RD
Richard D.
Uitgeest
7 jun 2023
Snelle levering en groot assortiment
7 jun 2023
Beste Richard, Bedankt dat u uw ervaring deelt! Tot het volgende project! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
17 dec 2023
Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant
24 okt 2023
24 okt 2023
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Schanskorfgigant