mijnnaamplaat.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor mijnnaamplaat.nl

4.54 / 5.00

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over mijnnaamplaat.nl

1 week geleden
zie hierboven

1 week geleden
al jaren goed en betrouwbaar. mocht er ooit iets aan de hand zijn, altijd service naar redelijkheid en soms verder

prima

Zeer tevreden over jullie producten en service enkel over jullie levering via B-post zijn er in het verleden heel wat problemen geweest door niet aangekomen artikelen.Dit is nu opgelost door in samenspraak met Ben Zuidema de artikels slechts een maal per week samen op te sturen in een grotere verpakking . Het probleem is nu wel dat sommige klanten 10 dagen moeten wachten op hun bestelling

3 weken geleden
Geen bijzonderheden.

3 weken geleden
Ben erg tevreden met het uitgekozen naamkaartje is precies geworden zoals ik m heb besteld

4 weken geleden

Mooi plaatje, exact juiste maat zoals besteld. Reageren netjes op de mail. Wel 4 keer bericht gehad van post nl dat pakketje verzonden zou zijn.

Product prima. service mag beter. En als je voor een product veel betaalt, dan hoor je het snel mogelijk te verzenden. En niet als brievenpost pakket. Kreeg het over paar dagen. Ze zeggen altijd vandaag bestelt morgen in huis Dit is voor mij de laatste keer. Dat wordt ergens anders bestellen met snel verzending

Het bestellen via de website vind ik niet zo gebruiksvriendelijk.

All good Very happy with the quality

dj j gf

Goed product, netjes geleverd.

Duidelijke website, Bestelling doen gaat makkelijk en d levering was snel genoeg.

Mooi naambordje geworden, kadootje voor onze oude buuf

produkt ziet er redelijk goed uit ik ben alleen benieuwd hoelang het "mooi" blijft in weer en wind .

Super snel En mooi naamplaatje. Blij mee

Prima en snel

mooi product

Bijgeleverde schroeven zijn verkeerd. Zijn verzonken en snijden plastic houdertje van beschermdopje af. De juiste zijn vlakke bolkop.