Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.143 beoordelingen in totaal

8 mei 2023
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

CN