Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.401 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.330 beoordelingen in totaal

17 jan 2024
Ik was heel blij dat ik de sluitingen voor onze afzuigkap nog kon bestellen en ze arriveerden ook al de volgende dag, heel prettig. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat 2 van die kleine draaiknopjes in doos worden bezorgd waar een dik boek in kan van A4 formaat en met een auto worden bezorgd! Daardoor waren de verzendkosten € 6,99 en daarmee meer dan de helft van het aankoopbedrag voor de sluitingen. Zo'n kleine bestelling kan toch met de post!?

29 mei 2024
Lees de mailwisseling hieronder: Beste Dimitri, Ik vind dit toch wel getuigen van een zeer slechte service. Het adres is wel correct, mijn telefoonnummer is bekend, slechts in de postcode zit een fout. Hoe moeilijk kan het zijn om dit even aan te passen als het pakketje retour komt. Zou dit ook zo gaan, als het om een bestelling gaat van b.v. €1500, 00 ? Jammer dat dit zo moet gaan en verwacht de terugbetaling, wat volgens mij meer werk is, als het de postcode aan te passen, binnenkort te mogen ontvangen. Met een vriendelijke groet, Hans Strijkveen. Van: Fiyo <info@fiyo.nl> Verzonden: maandag 27 mei 2024 12:22 Aan: strijkveenhans@gmail.com Onderwerp: Re: Bestelnummer 1800692833 Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gezien de bestelling niet kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres, is deze automatisch naar ons teruggestuurd. Het is niet mogelijk om de bestelling opnieuw te verzenden. Zodra het pakket bij ons terug is, wordt de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Als je de bestelling alsnog wilt, dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo

Beoordelingen voor Fiyo.nl

28 dec 2023
Nog steeds niets ontvangen
28 dec 2023
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen. Ik ga de status van je bestelling controleren en zal je per e-mail op de hoogte brengen! Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
15 aug 2023
Sneller onderdeel vinden
16 aug 2023
Hoi Jankees, bedankt voor je review. Je review is voor mij niet helemaal duidelijk. Zou jij via info@fiyo.nl jouw opmerking verduidelijken zodat wij daar gepast op kunnen reageren. Alvast bedankt voor de medewerking. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
24 jul 2023
Bestelling klopte niet
24 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de bestelde deurbak (boven) niet paste. Hiervoor hebben wij op 19 juli al retourinstructies toegestuurd, naar aanleiding van je online aanvraag. Zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen sturen wij uiteraard een ontvangstbevestiging. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, stuur dan gerust een e-mail! We helpen je graag! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
23 sep 2023
Ik heb niets ontvangen
25 sep 2023
Hoi Peter, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb een onderzoek opgestart bij de vervoerder met de vraag wanner jouw bestelling bezorgd wordt. Zodra ik meer weet zal ik je op de hoogte brengen via de mail. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice.
29 aug 2023
oplichting
29 aug 2023
Beste, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je ons van oplichting beticht? Volgens onze gegevens is het bestelde artikel afgelopen woensdag 23 augustus succesvol bezorgd? Waarom dan deze review? Graag zouden we een toelichting hierop zien, zou je ons een mail kunnen sturen, naar info@fiyo.nl onder vermelding van je bestelnummer? Wij informeren je graag verder. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
5 jan 2024
10 dec 2023
26 jul 2023
27 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat jammer dat we maar 1 ster krijgen. Hoe kunnen we er voor zorgen dat dit de volgende keer hoger is? We kijken graag met je mee. Zou je ons hierover kunnen mailen, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen? Ons kun je bereiken via info@fiyo.nl onder vermelding van je ordernummer, die begint met 18. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo