Köster Fashion- Logo - Beoordelingen

Köster Fashion

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2023
Köster Fashion voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Brede collectie en duidelijke site met voorraad gegevens. Veel betaal mogelijkheden en prima service. Alles zit prima verpakt en wordt snel verzonden.

2 aug 2023
Pakket is niet aangekomen. Wel bericht dat het in de brievenbus gedaan zou zijn. Dit voelt niet zo prettig.

Beoordelingen voor Köster Fashion

29 jun 2023
top product
29 jun 2023
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het item naar wens is. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. PS: Fijn dat je bestelling toch bezorgd is!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review!! We waarderen het enorm. We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :-) Fijne dag verder gewenst!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :-) Fijne dag verder gewenst!
7 jan 2024
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We waarderen het enorm! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag verder gewenst!
1 jan 2024
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We wensen u veel draagplezier toe en een gelukkig en gezond 2024! Fijne dag verder gewenst!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We waarderen het enorm en wensen u veel draagplezier toe. Fijne dag verder gewenst.
1 sep 2023
1 sep 2023
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm en wensen je veel draagplezier toe! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
22 aug 2023
Bedankt voor uw review! We wensen je veel draagplezier toe en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
6 aug 2023
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We wensen je veel draagplezier toe en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
5 aug 2023
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor je review. We waarderen het enorm! We wensen je veel draagplezier toe.
1 aug 2023
Bedankt voor je review! We wensen je veel draagplezier toe en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Fijne dag verder.
30 jul 2023
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor je review. We waarderen het enorm! We wensen je veel draagplezier toe en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
24 jul 2023
25 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm! We wensen je veel draagplezier toe! Fijne dag verder gewenst!
11 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm! Overigens hebben we de maat ruiling zojuist gerealiseerd! We versturen de maat groter vandaag met PostNL. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag verder gewenst.
9 jul 2023
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor je review! We wensen je veel draagplezier toe. Fijne avond alvast gewenst.
6 jul 2023
7 jul 2023
Bedankt voor je review. We waarderen het enorm dat je een review hebt achtergelaten! Veel draagplezier toegewenst! We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Fijne dag verder gewenst.
6 jul 2023
7 jul 2023
Bedankt voor je review!! We waarderen het enorm. Fijn om te lezen dat je bestelling naar wens is! We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Fijne dag verder gewenst.
2 aug 2023
3 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet is bezorgd! We gaan dit met je oplossen! We nemen z.s.m. contact met je op! I.i.g. willen we je via deze weg ook een compensatie aan bieden, gezien het ongemak. Hierbij een code voor je toekomstige bestelling. Code: Jasper20 De code heeft een waarde van €20,- We hopen tot een geschikte oplossing met elkaar te komen.