Köster Fashion- Logo - Beoordelingen

Köster Fashion

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2023
Köster Fashion voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Brede collectie en duidelijke site met voorraad gegevens. Veel betaal mogelijkheden en prima service. Alles zit prima verpakt en wordt snel verzonden.

2 aug 2023
Pakket is niet aangekomen. Wel bericht dat het in de brievenbus gedaan zou zijn. Dit voelt niet zo prettig.

Beoordelingen voor Köster Fashion

6 jan 2024
Jullie pakketjes fatsoenlijk inpakken en versturen. Niet in een papiertje met plakbandjes.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket niet in juiste staat is bezorgd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Normaliter staan wij bekend om onze kunsten voor het inpakken. Het bezorgen van uw pakket moet een feestje zijn en een cadeau zijn om uit te pakken. We willen u evengoed bedanken, dat u deze situatie met ons deelt! De huidige situatie kunnen we helaas niet meer verbeteren. Om de volgende keer wel van onze sterkste kant te laten zien, willen we u compenseren bij een mogelijke toekomstige bestelling. Hierbij geven we u een kortingscode: klacht15 t.w.v. 15% korting op uw eerstvolgende aankoop, daarbij geven we garantie dat het pakketje netjes als een cadeau zal worden ingepakt. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn! We balen er enorm van dat het zo is verlopen! We willen u evengoed een fijne dag verder wensen!