Köster Fashion- Logo - Beoordelingen

Köster Fashion

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2023
Köster Fashion voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Brede collectie en duidelijke site met voorraad gegevens. Veel betaal mogelijkheden en prima service. Alles zit prima verpakt en wordt snel verzonden.

2 aug 2023
Pakket is niet aangekomen. Wel bericht dat het in de brievenbus gedaan zou zijn. Dit voelt niet zo prettig.

Beoordelingen voor Köster Fashion

Topbedrijf!

Mijn bestelling was uitzonderlijk snel ingepakt en verstuurd, de andere dag binnen en werkelijk 10+ ingepakt! Hier kan je met een gerust hart bestellen. Hartelijk dank Köster Fashion!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review :-) We waarderen het enorm dat u een review heeft achtergelaten! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag verder gewenst!
13 jan 2024
Een nette service en snelle levering!! Het was netjes ingepakt als n kadootje.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
Snelle afhandeling en levering. En product voldeed volledig aan verwachting
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring over ons te beoordelen. We wensen u veel draagplezier en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!

Keurig verpakt.

Goede service, keurig verpakt en snel geleverd.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijn dag verder gewenst!

Super levering

Super snelle levering
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review!! We waarderen het enorm! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst.
Parfait trés rapide
Antwoord van Köster Fashion
Merci pour votre commentaire. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir à porter! Nous vous souhaitons une excellente journée.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review!! We waarderen het enorm. We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :-) Fijne dag verder gewenst!
Antwoord van Köster Fashion

Snelle levering en leuke kortingen

24 okt 2023
Bedankt voor uw positieve review!! We waarderen het enorm:) We wensen u veel draagplezier toe. Fijne dag verder gewenst.
11 nov 2023
In het bijzonder dat ik met de bestelling bezig was maar in eerste instantie niet kon afmaken. Werd ik gebeld door de medewerker of ik het kledingstuk nog wenste want er stond een klant in de winkel die deze wilde hebben. Ik zei ik wil de bestelling zo completeren. Oké dan was het goed en wist de verkoper dat hij hem niet moest verkopen zei hij. Dus echt Top. Goed en zeer commercieel ingesteld. WArschijnlijk is de klant in de winkel met de andere maat naar huis gegaan
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst.
Voor n truitje van €250 euro, mag hij naar mijn idee toch wel wat mooier verpakt worden dan n karton doosje met vreemd adres er op. Had het idee dat het n retour pakketje was die zo doorgestuurd is. Verder top zaak met mooie kleding
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt! Normaliter versturen we onze bestellingen in verzenddozen wat netjes is ingepakt met verpakkingsmateriaal. Excuses dat dit niet bij uw bestelling is gebeurd. Andere adresgegevens dan die van u moeten te allen tijde verwijderd worden. Nogmaals dank dat u dit met ons deelt! We wensen u veel draag plezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
26 jul 2023

Hele fijne shop ervaring

Uitgebreid assortiment, vriendelijke medewerkers, zeer klant- en service gericht, snelle bezorging, hele fijne shop ervaring, verdient zeker aanbeveling, ben super tevreden!
26 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm. We wensen je veel draagplezier toe;) Fijne dag verder!

Super fijn geholpen

in de avond nog teruggebeld na gezocht contact, super fijn geholpen, artikel keurig verpakt en de volgende dag in huis.
25 okt 2023
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Fijne avond alvast gewenst.
23 jul 2023
Items besteld, snelle afhandeling van de order en goede aflevering inclusief hoe de artikelen worden verpakt
24 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm! We hopen dat je bestelling naar wens is! We wensen je veel draagplezier toe en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Geen bijzonderheden alles verliep vlotjes en werd goed geïnformeerd over de status van pakket TOP
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Veel draagplezier toegewenst!
24 aug 2023
Met zorg verpakt en verzonden. Prachtige kleding ontvangen die ik met veel plezier ga dragen.
25 aug 2023
Bedankt voor uw review!! We waarderen het enorm. Veel draagplezier toegewenst. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Super service

Super snelle afwikkeling van de order, netjes verpakt met een waardebon. Super goede service
27 okt 2023
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn:) Fijne dag verder gewenst.
15 okt 2023
Goed verpakt en een kortingscode voor je volgende bestelling, die ik zeker zal plaatsen.
16 okt 2023
Bedankt voor je review! We waarderen het enorm! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Veel draagplezier toegewenst.