hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.449 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 okt 2021
hetbeteremerk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

4 mei 2023
Op de site staat “Voor 23:59 besteld is dezelfde dag verzonden vanuit ons magazijn in Nederland”. Had het afgelopen vrijdag besteld en kreeg pas maandag bericht dat de bestelling werd verwerkt en het werd uiteindelijk pas op woensdag bezorgd. 2 werkdagen later dan beloofd. Was voor mijn dochters verjaardag op dinsdag… Zet dan gewoon op jullie site dat het 1 a 3 werkdagen duurt. Voorkomt teleurstellingen. Groet

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

7 nov 2023

Prachtige jurk!

Erg mooie jurk, dochtertje is er blij mee. Gisteren besteld en vandaag geleverd klopt precies! Volgende jurk koop ik hier zeker weer
5 nov 2023
Kwaliteit van de kleding is heel goed. Ik wilde iets omruilen en dat ging ook perfect, prima contact hierover gehad, gewoon top!
20 jun 2023
Prima ervaring en zeer snelle levering mooie artikelen en nette afwerking van de jurken en bij behorende artikelen.
15 jun 2023
Snelle levering en de jurk voldeed aan de verwachtingen die ik had, mijn dochter is heel blij met haar Frozen Jurk.
8 mei 2023
Ben super blij mijn pakketje is bij iemandt anders geleverdaar krijg het op nieuwe gestuurd naar het goede adres
29 sep 2023

Toptransaktie

Makkelijkewebsite. Snel ontvangen. Prachtige jurk. Past ook heel mooi. Helemaal goed? want blije kleindochter .
23 nov 2023
itt eerder bericht is bestelling wel aangekomen. In de brievenbus wat tamelijk onverwacht was voor een jurk.
24 mei 2023
Duidelijk betere kwaliteit vergeleken met mijn vele bestellingen bij verschillende websites. Ga zo door👍🏻
21 nov 2023

Prachtige prinsessenjurk!

Prachtige prinsessenjurk ontvangen van hele goede kwaliteit. Mijn dochter gaat hier heel blij mee zijn!
14 nov 2023

Kwaliteit en snel bezorgd

Heel mooie kwaliteit. De maat klopt en het pakket voor 10:00 besteld werd dr volgende dag bezorgd. Top!
Een pracht van een jurkje, heel netjes en correct geleverd. Volledig conform de info op de website.
Pri sessenjurk voor verjaardag kleinkind. Is as zondag jarig. Ik vind het super mooi.
Geweldig jurkje, maat komt over met werkelijke maat. Goede kwaliteit.
22 mei 2023
Binnen 14 uur na bestellen al thuis ontvangen!
Kleindochter voelt zich nu een echte Elza

Goed en overzichtelijk

Goede directe service met bestelling.
AL
A. L.