cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

De kwaliteit en snelheid van de service is super!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Elena, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat is waar we het voor doen!
Probleempje binnen 24 uur opgelost. Houden zo.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te horen dat we een probleem snel hebben kunnen oplossen. We blijven ons best doen om dit in de toekomst vol te houden.

Goed!

Goed en stevig verpakt, volgende dag bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J.G Falhaber, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je product is verpakt. Veel plezier met je aankoop!
Snelle bezorging, niet duur en goed product.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering en uitstekend verpakt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze levering en verpakking. Veel plezier met je aankoop!
Perfecte service met oerdegelijk materiaal
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yves, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om een uitstekende service te bieden en kwaliteitsproducten te leveren, dus het is geweldig om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je Ovenhandschoenen. Vriendelijke groet, Team Cookinglife.
Prijs-kwaliteitverhouding Snelle levering
3 mrt 2024
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering van onze producten. We streven ernaar om dit soort ervaringen voor al onze klanten te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt voor je keuken of eetkamer, weet je ons te vinden!
3 mrt 2024
Netjes op tijd bezorgd in goede staat.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gerry Stollenga, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij om te horen dat je het nieuwe dienblad snel hebt mogen ontvangen.  Mocht je in de toekomst vragen hebben, stel deze gerust :)  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JK
Jan K.
Blokker
Snelle levering en uitstekend verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!

uitstekend bedrijf.

goede producten en snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J. van Leeuwen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife. Veel plezier met je aankoop!
Bestelling is naar wens ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Croque Madame, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! We hopen dat je er veel plezier van hebt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, dan staan we altijd voor je klaar.
Prima geregeld en keurig op tijd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wim, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Mooie serviezen en goed verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Francisca, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij om te horen dat je nieuwe servies in goede staat is aangekomen. Veel plezier toegewenst met je nieuwe servies :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering en communicatie
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marcel, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering en communicatie. Dat is waar we het voor doen! Veel plezier met je aankoop.
Goede service, snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jane, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankopen. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JJ
Snelle correcte levering.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste JanHasker, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.  Wij wensen je veel kook plezier met je nieuwe kookwekker!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Erna, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering! We hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag.

Prima

Goed en snel geregeld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thijs, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je nieuwe theeglazen. Veel drink plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Alles super geregeld
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Trudy, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Dat horen we graag! Bedankt voor je mooie review en veel plezier met je product! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Een goede service
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harald, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag.