horecastyle.nl

276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.599 beoordelingen in totaal

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin artikelen die niet op voorraad waren en vroeg me af waarom het lang duurde voordat het bezorgd werd. Na contact met de klantenservice werd mij een alternatief geboden dat wel op voorraad was. Na goed overleg zijn de artikelen meteen verstuurd en had ik ze de volgende ochtend al in huis. Wat een fijne service.

18 feb 2024
Het verzenden kan beter. Heeft een week geduurd. Voor 15 uur besteld, volgende werkdag verzonden! klopt niet. Ook bij aanmelding bij Gls duurde het nog twee dagen voordat het werkelijk werd opgehaald.

Beoordelingen voor horecastyle.nl

6 jul 2023

Proberen niet te verkopen om te verkopen.

Ik wilde een wok voor mijn Miele inductiebrander. Miele verkoopt pannen die erin passen maar die zijn erg duur en met anti aanbaklaag. Bij vragen over de wok die ik wilde bestellen waren ze eerlijk en voorzichtig dat het wellicht niet zou passen. Dit gaf veel vertrouwen. Ik heb hem toch gekocht en de wok paste. Ben er heel erg blij mee!
24 mei 2023
Ik ben erg blij met het bestek. Een jaar geleden heb ik voor het eerst een set van 30 stuks besteld. Tot nu toe zijn ze nog goed! Afwassen in de vaatwasser is geen probleem. Geen roest, een beetje bekrast maar dat vind ik normaal in verbrand met gebruiken. Ik heb er net weer 30 gekocht. Nu heb ik een mooie set voor 12 personen.
14 jun 2023

Geweldige service retour afhandeling

Na ontvangst van een verkeerde bestelling, heb ik klanten service een bericht verzonden, waarna ik binnen een 1/2 uur een antwoord kreeg en het probleem direct werd opgelost. Een dag later had ik de juiste beslissing binnen. Geweldig snelle service waar menig bedrijf een voorbeeld aan mag nemen.
16 jul 2023
De Buyer-pan voor een goede prijs gekocht. Alleen werd de pan zonder bescherming in een kartonnen doos verzonden, de pan kwam ongeschonden aan. Maar toch zou een beetje papier of iets anders voor de veiligheid in de doos gedaan kunnen worden.
WS
Wim S.
Sint-Michielsgestel
24 jun 2023
Snelle reactie op (fout) van DHL product flink beschadigd en onbruikbaar voor de deur gezet. Horecastyle heeft dit fantastisch opgelost en de volgende dag meteen eennieuwe BBQ afgestuurd. Bedankt voor de snelle oplossing.
1 mei 2023

De Buyer en Horecastyle

Het Produkt 'De Buyer' , de Franse pan, is fenomenaal. Ik had er een vraag over bij Horecastyle en die werd professioneel en vriendelijk beantwoord. Zo moet het, daar wordt je blij van. Dank !
16 jun 2023
Heb 4 jaar geleden dezelfde kan besteld. Is erg goed bevallen maar helaas door eigen schuld kapot gevallen. Daarom een nieuwe besteld. Dezelfde was er nog. Besteld en gelukkig snel geleverd.
27 jun 2023
De snelle verloop van de bestelling, en de snelle respons op een mail. Ze staan meteen klaar om te helpen en/of jou bij te staan met je vraag. Dit noem ik, " good service ". 👍
16 jun 2023

Ruime keuze en snelle levering. Helemaal top.

Het gemak van het bestellen en de zeer snelle levering was super. We waren al even op zoek naar een geschikt warmhoudbak en hier bij de ruime keuze gevonden.
8 jul 2023
Op website staat als boven 65 euro uitgeeft dat geen verzendkosten hoeft te betalen. Maar dat klopt niet. De korting van de verzendkosten gaat er niet af.

Wijnkolen gondola 2 flessen

Dommage que vous ne parlez pas le français, en cas de problèmes c'est difficile de se comprendre. Sinon bon produit comme décrit, livraison rapide.
CK
C K.
Krommenie
30 aug 2023

Koekenpan

Mooi product. Goede communicatie ook nadat DHL vertraagd was werd ik keurig op de hoogte gehouden wat de status van de levering was.

Bpost minpunt

minpunt: Bpost had het pakket ergens anders geleverd, zonder bij mij ye laten weten waar. Heeft wat geduurd eer ik het gevonden had.
Website is gemakkelijk en bestellen en betalen eveneens. Vraag aan servicedesk mbt product werd ook doorgevraagd aan fabrikant.
11 sep 2023
Pakket kwam vlot aan en er werd door de gekozen bezorgmaatschappij goed gecommuniceerd. Breekbare waar is goed behandeld.
10 jun 2023
Koffiekan 0,5 liter gekocht, mooie maat voor 2 personen elk twee kopjes. Goede prijs kwaliteit. Snelle levering.
2 jul 2023

Perfecte service Bij mijn bestelling was er helaas iets…

Bij mijn bestelling was er helaas iets mis gegaan, maar Horecastyle heeft dit supersnel en vakkundig opgelost.
31 aug 2023
Snelle levering van het product, echter geen track and trace gekregen, dus de bezorging was een verrassing.
24 sep 2023
Eerste bestelling, op tijd geleverd, produkt netjes verpakt en zoals op de afbeelding.Niets mis mee, top!