wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.571 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.484 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Fijne bediening in de Wolky shop. Bovendien en dit is het belangrijkste zijn het heel fijne schoenen, slippers en sandalen.
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw mooie compliment, heel veel plezier met uw slippers en wie weet tot een volgende keer! Hartelijke groet, team Wolky.
14 mei 2024
vlotte levering ook na de maart ruilen omdat de schoen klein uitviel, snel antwoord gekregen op een vraag per mail gesteld
16 mei 2024
Fijn dat u blij bent met onze service! Hartelijk groet, team Wolky
14 mei 2024
De schoenen zitten heerlijk, helaas is het al twee keer gebeurt dat de zolen los laten, maar veder is het prima schoenen
14 mei 2024
Wij nemen graag uw klacht in behandeling, wilt u ons hierover een mailtje sturen? Team Wolky

Prettige schoenen.

Ik heb deze schoenen al eens eerder gekocht. Nu weer een paar nieuwe. Dat bewijst wel dat ik er heel tevreden over bent.
13 mei 2024
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
MB
Marcolien B.
Den Oever

Fijn dat de bestelling weer prima in orde was. Netjes ingepakt en snel bezorgd door Post NL. Een heel tevreden klant.
Dank u wel voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, team Wolky
MV
M. v.
Amstelveen

Super service

Ik kreeg helaas een verkeerd paar opgestuurd maar na 1 telefoontje had ik de volgende dag al de juiste. Super service

Top ervaring!

Schoenen zitten heel goed en de levering verliep prima! Op basis hiervan kan ik geen tips geven behalve ga zo door!
Antwoord van wolky.nl
Fijn! Tot de volgende keer! Hartelijke groet, team Wolky.
3 mei 2024

Keifijne schoenen!

Keifijne schoenen voor uren wandelplezier. Wel jammer dat maat 43 meestal niet in de moouste kleuten te krijgen is!
6 mei 2024
Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en netjes beantwoord toen ik vragen had over de levertijd.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen dat de communicatie zo duidelijk is geweest. Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, team Wolky

Geweldige schoenen. Prima service.

Whatsapp met Wolky is waardeloos maar toen ik belde was alles geweldig. De schoenen zijn super, net als altijd.
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer om te horen dat het Whatt's app verkeer niet goed is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak. Wij gaan onze uiterste best doen om dit te voorkomen dat dit nog eens voorkomt. Met vriendelijke groet, team Wolky
15 mei 2024
Ze zijn goed maar aan de binnenkant scherpe kanten dat is echt minder hoop dat nog op te lossen het is pijnlijk
16 mei 2024
U kan ons een mailtje sturen met een foto van het probleem, wie weet kunnen we u snel helpen! Hartelijke groet, team Wolky.

Goede service, fijne schoenen

Werken in de zorg is zwaar, ik loop en sta veel op een dag. Met de Wolky schoenen kom ik goed de dag door
Hartelijk dank voor uw mooie review. Team Wolky
NB
Nettie B.
Siddeburen

Wolky.s ik ben er gek op...moet ook een…

Wolky.s ik ben er gek op...moet ook een goede schoen heb een handicap en deze worden voor mij vermaakt...
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
17 mei 2024
Ik loop al meer dan 10 jaar op dit model is nog beter geworden binnen kant Hak Kan beter instappen
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of in 1 van onze winkels. Team Wolky
Goed product en goede service. Heel fijne sandalen. Zelden schoenen gehad waar ik zo op weg kon lopen!
Antwoord van wolky.nl
Geen woorden voor, wat een geweldig compliment. Met vriendelijke groet, Team Wolky
15 mei 2024
Omdat wolky schoenen voor mij de perfecte pasvorm heb. Zolen eruit en eigen steunzolen er in Toppie
17 mei 2024
Veel loopplezier met uw nieuwe Wolky's!
Altijd blij met Wolky, pasvorm goed, levering heel erg snel! Dank voor jullie fijne hulp.
Antwoord van wolky.nl
Heel graag gedaan, veel plezier met uw schoenen. Hartelijke groet, team Wolky.
9 mei 2024
Ik ben dik tevreden over de kwaliteit van de schoenen van Wolky. En over de verzending.
13 mei 2024
Binnen een dag in huis. Uiteraard was dit ook niet mijn eerste bestelling bij Wolky...
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles zo snel en goed is verlopen. Met vriendelijke groet, team Wolky
3 mei 2024
Mooie vorm en zooltjes passen er goed in, dan wel zonder de zooltjes die erin zitten.
6 mei 2024